Danone Türkiye’den EDT atağı

Danone Türkiye, yeni markası ‘Danone Profesyonel’in tanıtım toplantısıyla, Ev Dışı Tüketim kanalındaki ürünlerini daha fazla tüketiciye ulaştırmak üzere yeni yatırımlar yapacağını duyurdu.

Danone Türkiye’den EDT atağı
Ev Dışı Tüketim kanalının yeni yapılanması ile ilgili gelişmeleri kamuoyuyla paylaşan Danone Türkiye; fastfood ve restoran kanalında çocuk menülerine Danino ve Tikveşli Ayran'ı yetişkin menülerine ise Tikveşli Ayran ve Activia'nın eklenmesini sağlayacak. Firma ayrıca, otel kanalında bulunan kahvaltı büfelerinde Danone dolabıyla yer almayı, minibarlarda Danette çeşitlerini sunmayı hedefliyor. İstanbul Point Hotel Barbaros’ta gerçekleşen tanıtım toplantısında konuşan Danone Türkiye İş Geliştirme Müdürü Korhan Korel; “2012 itibariyle Ev Dışı Tüketim kanalımızda tüm iş ortaklarımız ile birlikte portföyümüzü ve ev dağıtım ağımızı yeni tüketici trendlerine göre geliştirmeye karar verdik. Ev Dışı Tüketim kanalımızda tüm müşterilerimize Tikveşli Krema, Tikveşli Tereyağ ve Danette Ekonomik Aile Boyu gibi mevcut ürünlerimizi ve yeni ürünümüz Danone Profesyonel Süt gibi mutfakta kullanabilecekleri yüksek kalitedeki lezzetli ve sağlıklı ürünlerimizi ulaştıracağız. Bunların yanı sıra son ürün olarak tüketicilere servis edebilecekleri Danino, Danette, Activia, Danone Disney, Tikveşli Ayran ve Tikvesli Kaymaklı Yoğurt gibi markalarımızla da seçenekler sunuyoruz.” dedi.

 

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, EDT, Danone, Tikveşli, Korhan Korel

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52