Hilton Worldwide’den 500 yeni restoran

Hilton Worldwide’un önümüzdeki üç yıl içerisinde dünyanın çeşitli ülkelerinde açmayı hedeflediği 500 yeni restorandan, 100’den fazlasının Avrupa’da olmasını planlanıyor.

Hilton Worldwide’den 500 yeni restoran
Gıdavitrini - Hilton Worldwide, önümüzdeki üç yıl içerisinde dünya çapında 500 yeni restoran açma planlarını duyurdu. Bu restoranların 100’den fazlasının Avrupa’da yer alması planlanıyor. Hilton Worldwide şu anda Avrupa bölgesinde, her biri müşterilerine farklı yiyecek ve içecek seçenekleri sunan 225’ten fazla otel işletiyor. Hilton Worldwide, hedefleri doğrultusunda, ünlü restoran sahiplerinin kendi konseptlerini Hilton Worldwide portföyüne dahil etmelerine yardımcı olması için yenilikçi bir konsept olan www.hiltonrestaurantconcepts.com web sitesini de kullanıma soktu.

Web sitesinin deneme lansmanından bu yana, 900’den fazla otel sahibi, yeni otel restoranı konseptleri belirlemek amacıyla web sitesine kaydoldu. Web sitesi 44 ülkeden 700’den fazla ziyaretçi tarafından ziyaret edildi. Sitenin global başarıları arasında, Washington Hilton’un doğu yakasındaki ilk The Coffee Bean & Tea Leaf® restoranlarından biriyle işbirliği yapması ve Hilton McLean Tyson Corner’ın ödül kazanan, orijinal yiyecek ve içecek konseptli Härth’ın açılması yer alıyor.

Avrupalı kullanıcıların kullanımına açık olan www.hiltonrestaurantconcepts.com, bölgede isim yapmış restoran işletmecilerine otel sahipleriyle işbirliği olanağı sunuyor. Sitenin, 2012 sonuna kadar, otel sahiplerine dünya çapında 50 restoran sahibiyle ortaklık gerçekleştirme imkânı sağlaması bekleniyor.

Hilton Worldwide Yiyecek ve İçecek Konseptlerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Beth Scott: “Hedefimiz, otellerimize kendi bölgelerine özgü ve etkileyici bir konsept kazandırmak ve bu otellerin sürekli müşteri kitlesine hitap edecek menü seçenekleri sunmaktır. Bu, aynı zamanda kendi markalarını büyütmeyi hedefleyen restoran sahipleri için de büyük bir fırsat” dedi.

www.hiltonrestaurantconcepts.com sitesini ziyaret eden restoran sahiplerinden, müşterilerine sundukları menüler, restoranlarının tasarım öğeleri ve fiyat politikaları gibi restoranların konseptiyle ilgili bilgiler talep ediliyor. Sonrasında, bu bilgiler değerlendirilerek restoranın web sitesine kabul edilip edilmeyeceği belirleniyor. Kabul durumunda, restoranın konsepti, otel sahiplerinin değerlendirebilmesi ve potansiyel otel-restoran ortaklıklarının belirlenebilmesi amacıyla web sitesinde tanıtılıyor.

Hilton Worldwide, Avrupa bölgesindeki otellerinde sunduğu yiyecek ve içecek hizmetini, markayı tanıtma ve imaj oluşturma stratejisinin bir parçası olarak görüyor; yalnızca otellerinde konaklayan müşterilerini değil, aynı zamanda o bölgede yaşayan insanları da çekebilecek bir ‘vitrin’ olarak değerlendiriyor. Ortaklık için ideal adaylar, geçmiş performansıyla kendini kanıtlamış, büyüyen bir marka değerine sahip, güvenilirliği ve sürekliliği olan ve işletme kavramına esnek bir yaklaşım geliştirebilecek restoran sahipleri olarak tanımlanıyor.

Hilton Worldwide’ın Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Yiyecek ve İçecek Konseptlerinden Sorumlu Kıdemli Direktörü Dino Michael: “www.hiltonrestaurantconcepts.com sitesinin global başarısının ardından, bu fırsatı Avrupa bölgesindeki restoran sahiplerinin de hizmetine sunuyoruz. Kendini kanıtlamış restoran sahiplerinin yaratıcılığını ve kendine özgü tarzını, gelecekte Avrupa’da Hilton Worldwide markasını taşıyacak otellerin sahipleriyle ve işletmecileriyle hızlı bir şekilde bir araya getirmeyi umuyoruz. Bu şekilde ortaya çıkacak mükemmel restoranların müşterilerinin yalnızca otelde konaklayan müşterilerle sınırlı kalmayacağını düşünüyoruz ” dedi.

Site, Hilton Worldwide tarafından oluşturulan orijinal yiyecek ve içecek konseptleri sunuyor. Bu yeni yiyecek ve içecek konseptleri, aşağıda yer alan Avrupa’daki mevcut konseptlere eklenecek: Azerbeycan’daki Hilton Baku otelinde yer alan Sky Grill restoran, London Syon Park, A Waldorf Astoria Hotel’de yer alan Capability restoran, Hilton Bucharest’de yer alan Roberto’s restoran ve Hilton Manchester Airport’da yer alan Masons restoran. Yakın zamanda açılması planlanan konseptler arasında Waldorf Astoria Berlin’de yer alacak olan Les Solistes by Pierre Gagnaire ve Romanisches Café isimli restoranlar bulunuyor.

 

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, Hilton Worldwide, Hotel, Turizm, Restoran, Coffee, Beth Scott, Dino Michael

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52