‘Dolma’nın boşluğunu Dolmacım dolduracak!

BYS Gıda Danışmanlık, gıda sektörüne yeni bir marka ile giriyor! Sektördeki boşluğu fark eden firma Dolmacım markasıyla büyümeyi hedefliyor.

‘Dolma’nın boşluğunu Dolmacım dolduracak!
Gıdavitrini - Farklılaşmaya açık gıda sektörü, 19 Mayıs Cumartesi günü Dedeman Ankara Otel’de yapılacak lansman ile duyurulacak yeni bir marka ile tanışacak. İlk etapta sadece Ankara’daki satış noktalarında hizmet verecek “Dolmacım” markası, franchise modeli ile büyüyecek.
Dolma tüketimi konusunda bir tüketici ihtiyacını tespit ettiklerini belirten BYS Gıda Danışmanlık Proje Müdürü Serkan Arslan, kısa sürede diğer illerde de faaliyet göstermek istediklerini belirtti. Lansman toplantısına yatırımcı ilgisinin yoğun olduğunu, özellikle alışveriş merkezlerinde faaliyet gösterecek lokasyonlar için birçok yatırımcının şimdiden teklif istediğini sözlerine ekledi.
Ürün çeşitliliğine önem verdiklerini belirten Serkan Arslan, tüketicilerin birçok dolma çeşidini ürün satış noktalarında bulacağını, birçok lezzeti ise ilk kez tadacaklarını düşündüklerini ifade etti.

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, Çikolata, İhracat, Çay, Kahve

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52