Erikli sosyal medya seçimini yaptı

Proximity İstanbul yönetiminde, sosyal medya platformlarındaki yerini alan Erikli, etkileşimi en yüksek Facebook marka sayfası oldu.

Erikli sosyal medya seçimini yaptı
Gıdavitrini - Türkiye’nin en lezzetli suyu Erikli, sosyal medya ajansı Proximity İstanbul ile başlattığı iş ortaklığıyla birlikte sevenleriyle sosyal medyada buluştu ve kısa zamanda büyük etki sağlamayı başardı. www.facebook.com/ErikliLezzeti adresinden takipçilerine özel avantajları ve en son kampanyalarını paylaşan Erikli, dünyanın en büyük sosyal medya istatistikleri portallarından Socialbakers.com’un Türkiye Nisan ayı raporuna göre kayda değer büyüme gerçekleştiren ve etkileşimi en yüksek gerçekleşen Facebook marka sayfası oldu. Erikli’nin sosyal medya faaliyetlerini yürüten Proximity İstanbul, sosyal medya desteği verdiği Biscolata markası ile de geçtiğimiz günlerde aynı başarıyı yakalamıştı. Socialbakers.com’un Şubat ayı raporlarına göre Facebook’taki Biscolata Türkiye’nin etkileşimi en yüksek Facebook marka sayfası olmuştu.

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, Çikolata, İhracat, Çay, Kahve

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52