Tifiti’ye Tofita yok

Tofita’nın “sert meyve” sloganıyla lanse edilen yeni ürünü Tofita Stones market raflarındaki yerini aldı.

Tifiti’ye Tofita yok
Piyasaya çıktığı 1999 yılından bu yana Türkiye’nin en sevilen yumuşak şeker markası olan ve kategori liderliğini elden bırakmayan Tofita, yeni ürünü Tofita Stones ile sert tablet şekerleme kategorisine güçlü bir giriş yaptı. Yoğun lezzetinin yanı sıra karizmatik siyah kutusu ve çekici tasarımıyla özellikle  genç tüketicilerin dikkatini çeken Tofita Stones, pratik ambalajı ve küçük paket boyutu ile cepte rahatça taşınabiliyor.

Meyvenin sıkıştırılmış hali

İçeriğinde gerçek meyve tozu olan Tofita Stones, yoğun tadının yanı sıra kendine has şekliyle de ağızda oynama isteği uyandırıyor. Bu yönüyle özellikle can sıkıntısı ve stresin yoğunlaştığı anlarda en kolay ulaşılan çare olmaya aday olan Tofita Stones, cebe kolayca sığan karizmatik kutusuyla da eksikliği hissedilen bir aksesuara benziyor.

Diğer Tofita ürünleri gibi, Tofita’nın meyve lezzetleri konusundaki uzmanlığı doğrultusunda geliştirilen “sert meyve” Tofita Stones’un bir kutusu 13,7 gr ağırlığında ve 25 adet şekersiz sert tablet içeriyor.

Tifiti’ye Tofita yok!

Tofita Stones kadar ilgi gören yeni reklam kampanyası da kısa zamanda dillere yerleşen “Tifiti” kavramını ele alıyor. Her gencin günlük hayatta kendini içinde bulabileceği absürt ve eğlenceli durumları "Tifiti" durumlar olarak adlandıran Tofita, Tifiti’lik yapan gençlerin hikâyelerini reklam filmleriyle ekranlara taşıyor. Heyecanla, bir halı saha maçı planı yaparken “gelemem, dizim var” diyerek, ayrıldığı erkek arkadaşıyla asla barışmayacağını söylerken onu gördüğünde yelkenleri suya indirerek “Tifiti” durumuna düşenlerin komik hallerini ekrana getiren filmler “Tifiti’ye Tofita yok!” final sloganıyla Tofita’yı hak etmenin yollarını gösteriyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52