Kotanyi Türkiye'de hedef büyüttü

Gurme tat markası Kotányi, Türkiye’de Pazar payını yüzde 20’ye çıkarmayı hedefliyor.

Kotanyi Türkiye'de hedef büyüttü
Gıdavitrini - Global cirosunun 150 milyon Euro’ya yaklaştığını ifade eden Kotányi Türkiye Genel Müdürü Gökhan İnceoğlu, Kotányi’nin 21 ülkede 550’den fazla çalışanı ile büyümeye devam ettiğini söyledi. Türkiye’nin global arenadaki rolüne yönelik potansiyelini tam olarak kullanmadığını belirten Gökhan İnceoğlu, Kotányi olarak Türk lezzetlerini dünya mutfaklarına sunduklarını söyledi. İnceoğlu, Kotányi markasıyla tüm dünyada satılan kekik, çam fıstığı, karanfil, pul biber, sumak, nane ve çörekotunu Türkiye’den aldıklarını belirtti.

Özellikle değirmen ve cam ürünlerde iddialı olduklarını belirten İnceoğlu, ek olarak poşet, pet, horeca ve harçlar olmak üzere dünyada 4 bin 500+, Türkiye’de ise 66 olan ürün çeşidini 103 çeşite çıkarttıklarını söyledi.

İnceoğlu, Türkiye'de yüzde 12 olan pazar payını yüzde 20'ye çıkarmayı hedeflediklerini de sözlerine ekledi.

 

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, Kotanyi, Baharat, Gökhan İnceoğlu

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52