banner50

banner52

25 Eylül 2020 Cuma

Gıdalardan koronavirüs bulaşır mı?

Şölen yeni yüzünü gösterdi

Şölen CEO'su Elif Çoban, 2013 yılını 644 milyon TL ciro ile kapattıklarını belirterek bu yıl 900 milyon TL ciro ve 230 milyon TL ihracata ulaşacaklarını söyledi.

banner46
12 Haziran 2014 Perşembe 15:27
Şölen yeni yüzünü gösterdi
Şölen, 25’inci yılında yeni logosuyla tüketicisinin karşısına çıktı. Yeni dönemde yerelleşmeye önem vereceklerini belirten Şölen CEO’su Elif Çoban, yeni dönem ile birlikte 2014’te 900 milyon TL’lik satış gerçekleştirmeyi hedefl ediklerini anlattı. Şölen’in yeni kurumsal kimliği, son dönemdeki çalışmaları, yatırımları ve gelecek hedefl eri ile ilgili düzenlenen toplantıda konuşan Çoban, sektörde en fazla ihracat yapan şirket olduklarını ve bütün şirketler arasında da 6 basamak birden yükselerek 80’inci sıraya yükseldiklerini belirtti. İkinci kez Turquality Programı’na seçilmelerinin ardından yurtdışı ofisleri açmaya da devam ettiklerini anlatan Çoban, “Şu anda Dubai, Cezayir, Romanya, Azerbaycan, Suudi Arabistan’da ofislerimiz, Levant Bölgesi, Kanada ve Latin Amerika’da bölge müdürlüklerimiz bulunuyor. Uluslararası İş Birimimiz, 16 ülkede marka yatırımlarına devam ediyor. En büyük hedefimiz, Türkiye’de ve bölgede markalaşma hikâyeleri yaratmak. Ozmo ve Biscolata bizim için iki başarılı örnek. Bu örnekleri çoğaltacağız” dedi. 

Yeni kimliğe yeni logo 
Şölen’in yeni logosuyla ilgili ayrıntıları paylaşan Şölen Yönetim Kurulu Üyesi Hazım Ellialtı da, Şölen’in uzun yıllar daha çok sanayici ve ihracatçı kimliğiyle tanındığını söyleyerek, “Yıllarca tüketicinin karşısına ‘Bayramınız Şölen Olsun’ diyerek çıktık. Zaman içinde hayatımıza Biscolata, Ozmo, Luppo, Wapps, Lokkum katıldı. Sadece bayramları değil her günü Şölen’e çevirmekistedik. Yeni kimliğimiz ve bu kimliğin en görünen unsuru olan logomuz bu hedefimizi göstersin istedik” dedi.

Yüzde 40 büyüme hedefleniyor
Şölen, 100’e yakın ülkeye 200’ün üzerindeki çeşidiyle ihracat gerçekleştiriyor. Elif Çoban hedefl erini şöyle anlattı: “2013 yılını 644 milyon TL ciro ile kapattık. İhracatta da 200 milyon dolar çıtasını geçtik. 2014 yılı ciro hedefimiz yüzde 40 büyümeyle 900 milyon TL. Bu ciroya 2000’e yakın çalışanımızla ulaşacağız. 2014 ihracat hedefimiz ise 230 milyon dolar. 2012 yılında Gaziantep’te temelini attığımız, son teknolojiyle tasarlanan ve gıda güvenliği konusunda en üst standartlara sahip olan fabrikamız yakında üretime başlayacak. Bu fabrika için yatırım 280 milyon TL’ye ulaşacak.”

banner21

Anahtar Kelimeler: Şölen çikolataTurquality

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    Kırmızı et fiyatlarının artışı hangisi ile ilgilidir?

    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    KARİKATÜR
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV
    banner20