Frito Lay'dan ödül ambargosu!

Yılın en yaratıcı dijital pazarlama fikirlerini ve stratejilerini ödüllendirmek amacıyla Digital Age Dergisi tarafından bu yıl 2.’si düzenlenen Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’nde PepsiCo’nun Türkiye’deki gıda şirketi Frito Lay, toplam 7 ödül birden kazandı.

Frito Lay'dan ödül ambargosu!
3 Kasım 2011 gecesi Hyatt Regency Hotel’de gerçekleşen ödül töreninde Frito Lay Türkiye, “En yaratıcı web sitesi” kategorisinde Lay’s ile birinciliği kazanırken; “En yaratıcı banner'lar ve diğer rich medya uygulamaları”, En yaratıcı oyun içi uygulamalar”, En yaratıcı dijital merkezli entegre dijital kampanyalar” kategorilerinde “Ruffles En Kestirme” projesi ve “En yaratıcı sosyal medya uygulamaları”, “En yaratıcı mobil kampanyalar”, “En yaratıcı müzik/ses tasarımı” kategorilerinde “Rocconnect” projesi ile de 6 başarı ödülü’nün sahibi oldu. 1 Temmuz 2010 – 30 Haziran 2011 tarihleri arasında yurtiçi veya yurtdışında, dijital mecralarda ilk kez yayınlanmış ya da uygulanmış olan özgün pazarlama, reklam ve iş fikirlerinin değerlendirildiği yarışmaya 345 proje başvurmuş ve 148’i kısa listeye kalmıştı.



YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52