banner50

banner52

25 Kasım 2020 Çarşamba

Gıdalardan koronavirüs bulaşır mı?

Amerika’nın hamburgerine rakip oluyor

İskender döneri markalaştırmak için yola çıkan Baydöner, "yılın girişimci markası" ödülüyle yatırımlarının karşılığını almakla birlikte, Georgetown Üniversitesi öğrencilerinin tez konusu oldu.

banner46
11 Ağustos 2014 Pazartesi 14:26
Amerika’nın hamburgerine rakip oluyor
Yurtiçindeki 76 şubesiyle Türkiye’nin en büyük restoran zinciri olan Baydöner, yurtdışı pazarındaki büyüme fırsatlarını da yakından takip ediyor. Baydöner’in kısa sürede hızla büyümesi yurtdışında da Türk dönerine olan ilgiyi arttırdı. Amerika Birleşik Devletleri’nin en önemli eğitim kurumlarından Georgetown Üniversitesi’nden Executive MBA öğrencileri Baydöner’in başarısını tez konusu olarak seçerek Türkiye’ye geldi. Baydöner’in Gebze’deki restoranında kendileri için düzenlenen tadım etkinliğine katılan Executive MBA öğrencileri, Amerika pazarında dönerin yer alabilmesi için stratejik bir harita oluşturarak Baydöner Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Feridun Tuncer’e bir sunum yaptı.

Baydöner, 2015’de Amerika’da restoran açacak

Baydöner’in tadım menüsünden sonra kalite ve lezzetini değerlendiren Georgetown Üniversitesi Executive MBA öğrencilerinden Lauren Williams; “Baydöner, Türk dönerinin Amerika’daki tüketimini artıracak. Amerika’da tüm yemekler Akdeniz civarından geliyor ve kimse dönerin gerçekten Türk yemeği mi, Yunan yemeği mi, yoksa Ortadoğu mutfağına mı ait olduğunu bilmiyor. Özellikle Türk yemeği olarak pazarlanması dönerin profilini geliştirecektir. Böylece döner, nereden geldiğini öğrenen insanlar arasında daha popüler hale gelecektir. Hedef kitle öncelikli olarak genç Amerikalılar, çünkü onlar etnik yemekleri denemeye daha açık oluyor. Kore yemeği, Suşi gibi yemekleri denemeye daha açıklar. Döner, Baydöner’in hazırladığı şekilde, lezzeti ve kalitesiyle hamburgere rakip bir yiyecek” dedi.
Baydöner’le Mart ayından itibaren bu proje üzerinde çalıştıklarını ifade eden Executive MBA öğrencilerinden Philip Agbeko ise “Amerika’daki tüketici eğilimleri üzerinde çalışıyoruz. Tüketicilerin neyi sevdiğini görmeye ve bu yemeğin Amerika’da nasıl uygulanabilir olacağını anlamaya çalışıyoruz. Bence döner Türkiye’ye özgü bir yemek ve dünyanın farklı bölgelerinde de tanıtılma şansı büyük. Döner, Türkiye’nin dünyanın geri kalanı için kullanacağı bir pasaport haline gelebilir. Türkiye’nin dünyaya açılan kapısı olabilir. Bugün Baydöner’in menülerinden yedim, çok lezzetli buldum, çok sevdim” diye konuştu.

banner21

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    Kırmızı et fiyatlarının artışı hangisi ile ilgilidir?

    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    EN ÇOK OKUNANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    KARİKATÜR
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV
    banner20