banner50

banner52

19 Eylül 2018 Çarşamba

Yemek kartı komisyon oranı şaşırttı

En büyük mağazasıyla Türkiye pazarına girdi

Cafe Crown'ın yarısının Al Sayer Grubu'na satılmasının ardından, Caribou Coffee dünyadaki en büyük mağazasını İstanbul'da açtı. Önümüzdeki süreçte Cafe Crown mağazaları Caribou Coffee'ye dönüştürülecek.

banner46
19 Ocak 2012 Perşembe 16:29
En büyük mağazasıyla Türkiye pazarına girdi

Yıldız Holding ve Kuveytli Al Sayer Franchising Company ortaklığıyla Türkiye pazarına giren Caribou Coffee, ilk mağazasını açtı. Yıldız Holding bünyesindeki Cafe Crown'ın yüzde 50'sinin Kuveytli Al Sayer Grubu'na satılmasının ardından açılan Bağdat Caddesi'ndeki Caribou Coffee, kahve zincirinin dünyadaki en büyük mağazası oldu. Önümüzdeki süreçte spor tesislerinde bulunanlar dışındaki Cafe Crown mağazaları Caribou Coffee'ye dönüştürülecek. Ülker'in perakende satışı yapılan kahve markası Cafe Crown ise aynı şekilde varlığını sürdürecek. Caribou Coffee Dünya Başkanı Mike Tattersfield, Ortadoğu'da uzun süredir ortaklık kurdukları Al Sayer Grubu'ndan, bölgedeki fırsatları değerlendirmelerini istediklerini ve Türkiye'nin de bu fırsatlar arasında dikkatlerini çektiğini anlattı. EVET DEMEK KOLAY OLDU

Tattersfield, "İlk olarak ülkeyi, gençliğini ve potansiyelini çok sevdik. Al Sayer Grubu, büyüklüğü, potansiyeli ve kahve pazarının durumu göz önünde bulundurulduğunda Türkiye'yi düşünmemiz gerektiğini söyledi. Bizim için 'Evet' demek çok kolay oldu' diye konuştu. Halihazırda ABD'nin ikinci büyük kahve zinciri olarak Ortadoğu'da ve Kore'deki operasyonlarıyla birlikte toplamda yaklaşık 600 mağazaya sahip olduklarını aktaran Tattersfield, Türkiye'de 150-200 mağazalık potansiyel görüdüklerini aktardı. Tattersfield, insanlarda bir sadakat oluşturduktan sonra marketlerde kendi markalarıyla kahve satmayı da planladıklarını ifade etti.

Spor tesislerindeki Cafe Crown'lar kalacak

Yıldız Holding Gıda, Dondurulmuş Ürünler ve Kişisel Bakım Grup Başkanı Zeki Ziya Sözen de, Cafe Crown markasıyla Yıldız Holding olarak kahve pazarına girdiklerinde asıl olarak perakendede güçlü bir marka yaratmayı amaçladıklarını, Cafe Crown kahve zincirini de markalarının prestijini destekleyen bir unsur olarak gördüklerini anlattı. Sözen, "Bizim markamız perakende setöründe güçlü bir yere geldi ve pazarda birçok yenilikler yaptık. Fındıklı 'üçü bir arada' ile fark oluşturduk ve bir numara olduk. Cafe Crown olarak ana işimiz devam ediyor, devam edecek" dedi. Sözen'in verdiği bilgiye göre, Türkiye'de ana işi ve yan işkolu kahve olan tüm pazarın büyüklüğü yıllık 700 milyon dolarken, sadece kahve zincirleri pazarının büyüklüğü yıllık 200 milyon dolar civarında bulunuyor.

banner21

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    Kırmızı et fiyatlarının artışı hangisi ile ilgilidir?

    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    EN ÇOK OKUNANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    KARİKATÜR
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV
    banner20