NutraCea ve BENEO-Remy dağıtım anlaşması yaptı

Pirinç kepeğinden elde edilen katma değerli ürünlerin üretiminde ve pazarlamasında küresel lider olan NutraCea ve pirinçten elde edilen fonksiyonel gıda hammaddelerinde dünya lideri BENEO-Remy, ortak markalı, özel satış ve pazarlama anlaşması imzaladılar.

NutraCea ve BENEO-Remy dağıtım anlaşması yaptı
Dağıtım ve işbirliği şartları altında anlaşma 29 Eylül 2011 de yürürlüğe girdi. BENEO-Remy firmasının “RemyLive” markası altında Avrupa, Orta Doğu, Afrika’da kırktan fazla ülke ile Rusya, Hindistan ve Yeni Zelanda’ya özel dağıtım yapılması için NutraCea firması dengelenmiş pirinç kepeği (Stabilized Rice Bran - SRB) üretecek. Anlaşma altında dağıtılacak tüm ürünler ortak markalı olacak ve NutraCea logosu ve ticari markası ile birlikte BENEO’nun RemyLive markasını taşıyacak.

SRB ürünlerinin özel dağıtımına ek olarak, NutraCea, BENEO-Remy ile RiSolubles, RiFiber, RiBalance ve yağsız pirinç kepeği (Defatted Rice Bran - DRB) ürünleri için uygulama ve satış geliştirmeye yönelik genel bir çalışma içinde de olacak.

NutraCea Genel Müdürü W. John Short “Marketteki dengelenmiş en iyi pirinç kepeği ürünlerinin satışını genişletmek için BENEO-Remy ile yaptığımız işbirliğinden memnunluk duyuyoruz. BENEO-Remy’nin 150 yıllık beyaz pirinçten yapılmış pirinç türevi tarihi var ve bugün 70ten fazla ülkeye dağıtım yapıyor. Bizim türünün en iyisi teknolojimiz ile BENEO-Remy’nin küresel dağıtım kapasitesini birleştirerek, her iki firmanın da satışlarında ve karlılığında belirgin bir artış yakalamayı bekliyoruz” dedi.

BENEO-Remy’nin Ticari Genel Müdürü Dominique Speelers, bu özel anlaşma ile ilgili olarak “SRB’nin dağıtımında, endüstrinin altın standardı olarak görülen dengelenmiş kepek teknolojileri ile tanınan NutraCea ile özel bir ortaklık yapmış olmaktan memnunuz. Hipoalerjenik, glutensiz, fitosteroler ve anti-oksidanlar açısından zengin olan NutraCea’nın, dengelenmiş pirinç kepeği aynı zamanda, tam tahıllı ürün trendine uyumlu seçenekler sunarak bizim markamızın da genişlemesini sağlıyor. Müşterilerimizin katma değerli gıda hammaddelerinden faydalanacaklarına ve ürünlerin beklentilerini karşılayacağına inanıyoruz” dedi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52