Türk tüketicisinin çevre bilinci artıyor

InSinkErator ve Blanco Öztiryakiler işbirliğiyle gerçekleşen yeni işbirliğinin sunumu İstanbul'da yapıldı. Toplantıda, Türk tüketicisinin çevre bilincine vurgu yapıldı.

Türk tüketicisinin çevre bilinci artıyor
Abdülhalim Türkoğlu / GIDAVİTRİNİ - Ev ve ticari kullanıma yönelik çöp öğütücüleri ve sıcak su sebilleri alanında dünyanın en büyük üreticisi üvanına sahip InSinkErator, ilk bayiler etkinliği ve yeni ürün sunumunu İstanbul’da gerçekleştirdi. Ortadoğu ve Afrika bölgesi İş Geliştirme Müdürü Mohamed Karam ve InSinkErator Türkiye distribütörü Blanco Öztiryakiler Şirketi Genel Müdürü Dr. H. Nadir Erbil’in birlikte sunumunu yaptığı etkinliğe yaklaşık 200 ulusal bayi ve basın mensubu katıldı.

Etkinlik, 150 milyonuncu InSinkErator öğütücüsünün üretimi vesilesiyle InSinkErator’un 75. yılını kutlamak için de bir fırsat oldu. Bu kilometre taşı, InSinkErator öğütücülerinin yiyecek atıklarının yönetiminde etkisi giderek artan bir çevresel rol oynadığı ve küresel ölçekte popülerlik kazandığı bir dönemde gerçekleşti.

"İnovasyon, Çevre ve Yaşam Tarzı” temalı etkinlik rahatlatıcı ve eğlenceli bir atmosfere sahipti. Mohamed Karam ve Dr. H. Nadir Erbil yeni M serisi öğütücüleri ile Türkiye’de kazan-kazan sonuçları elde etmek için gerçekleştirilen InSinkErator ve Türkiye distribütörü Blanco Öztiryakiler A.Ş. arasındaki stratejik işbirliği hakkında sunumlar yaptı.

Mohamed Karam, konuyla ilgili, “Yeni distribütör anlaşmamız, Türkiye’de hedeflediğimiz pazarlara olan erişimimizi genişletecek. Büyükçekmece – İstanbul merkezli ve profesyonel mutfak teknolojileri alanında Türkiye lideri olan Öztiryakiler Grubuna bağlı şirket, ev tipi mutfak ekipmanları konusunda 1997 yılından bu yana Türkiye’de ve yurt dışında çalışmalarını başarıyla sürdürüyor. Blanco Öztiryakiler Şirketi’nin kapsamlı mevcudiyeti ve tüketicilerine olan bağlılığı ile birleşen güçlü ürün portföyü, sunduğumuz ürünlere değer katarak, cazip bir kombinasyon yaratacak” açıklamasında bulundu.

"Artan öğütücü teknolojisi kullanımı, Türkiye’deki tüketicilerin çevreye daha duyarlı hale geldiklerine işaret ediyor." diyen Blanco Öztiryakiler Şirketi Genel Müdürü Dr. H. Nadir Erbil, bu ifadesiyle hem pazar hedefleri hakkında ön bilgi verdi, hem de Türk tüketicisinin bilinçlendiğini söyledi.

Güncelleme Tarihi: 31 Ocak 2014, 18:23

Selami Türkoğlu

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52