Ortadoğu tüketicisi Çaykur 'didi'

ÇAYKUR, Didi markasıyla üç ay önce girdiği Ortadoğu pazarında 426 satış noktasına ulaşarak muazzam bir başarıya imza attı. Didi'nin başarısı diğer ürünlerin de önünü açacak.

Ortadoğu tüketicisi Çaykur 'didi'
ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, "Üç ay önce Birleşik Arap Emirlikleri'nde dağıtımına başladığımız 'Didi' sayesinde kısa sürede pazarın aranan markalarından olmayı başardık." dedi.

Çay İşletmeleri Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, yaptığı açıklamada, 7-9 Aralık 2015 tarihinde Abu Dabi kentinde gerçekleştirilen "Abu Dabi, Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı"na katıldıklarını belirtti.

Fuara gelen ziyaretçilerin ürünlere yakın ilgi gösterdiğini vurgulayan Sütlüoğlu, "Henüz 2,5 yıldır piyasada yer almasına rağmen Türkiye'de büyük talep gören ve çok beğenilen 'Didi'mizin Birleşik Arap Emirlikleri'ndeki dağıtımına Overseas for Water LLC firması ile yaptığımız anlaşma doğrultusunda başladık. Üç ay önce Birleşik Arap Emirlikleri'nde dağıtımına başladığımız 'Didi' sayesinde kısa sürede pazarın aranan markalarından olmayı başardık" ifadelerini kullandı.

Sütlüoğlu, "Didi'nin artık Birleşik Arap Emirlikleri"nde A sınıfı marketler ve petrol istasyonları dahil olmak üzere 426 marketteki raflarda yerini aldığını ifade ederek, şunları kaydetti:
"İnşallah 'Didi'miz diğer ürünlerimizin de önünü açacaktır. 'Didi'de elde ettiğimiz bu başarının ardından aynı başarının kuru çay ürünlerimizde de gerçekleştirilmesine yönelik yapılacak çalışmalar için buradaki arkadaşlarımızla fikir alışverişinde bulunduk, değerlendirmeler yaptık. İnşallah bu fuarlar buna vesile olacaktır. Tüketiciler bizi ve ürünlerimizi daha yakından tanıyacaklardır."

Güncelleme Tarihi: 11 Aralık 2015, 14:29

Selami Türkoğlu

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52