Ege NKM Dubai’yi üs olarak seçti

Firma, hedef pazar olarak belirlediği Ortadoğu pazarında hızlı bir şekilde pazar payını arttırarak, raflarda yerini almaya başladı.

Ege NKM Dubai’yi üs olarak seçti
Avrupa, ABD, Uzakdoğu ve Ortadoğu bölgelerinde 32 ülkeye zeytinyağı ve bal ihracatı yapan Ege NKM, hedef pazar olarak belirlediği Ortadoğu pazarında hızlı bir şekilde pazar payını arttırarak, raflarda yerini almaya başladı. Firma, Dubai'yi üs oalrak belirleyip bölgedeki etkinliğini artırma hedefinde. Geçtiğimiz günlerde bölgenin en önemli gıda fuarı olan Gulfood Dubai 2012 Fuarı'na katıldıklarını söyleyen Ege NKM Yönetim Kurulu Başkanı Nedim Kalpaklıoğlu, "Bu sayede Birleşik Arap Emirlikleri pazarında araştırma yapma fırsatı bulduk. Ege markalı ürünlerimiz Birleşik Arap Emirlikleri'ndeki büyük marketlerde satılmaya başlandı. Dubai, Arap yarımadasına açılan en önemli kapı. Ege NKM olarak Dubai'yi bir üs olarak belirleyerek, Ortadoğu pazarında etkinliklerimizi hem zeytinyağı hem de bal konusunda hızla arttıracağız" şeklinde konuştu.
Ege markasının etkinliğinin Ortadoğu pazarında giderek artmaya başladığını ve Birleşik Arap Emirlikleri pazarında raflarda yer alarak bölgenin bilinen ve aranan bir markası olma yolunda önemli adımlar attıklarını kaydeden Kalpaklıoğlu, Gulfood Dubai 2012 Fuarı sırasında yaptıkları ikili görüşmeler ile bölge ülkelerine yönelik çok önemli bağlantılar kurduklarını belirtti.
Kobiden

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, Ege NKM, Bal, Dubai, Gulfood, Nedim Kalpaklıoğlu

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52