Kemer sıkan hamburgerden vazgeçti!

ABD'li hamburger zinciri McDonalds'ın satışlarındaki düşüşe kemer sıkma tedbirlerinin neden olduğu bildirildi.

Kemer sıkan hamburgerden vazgeçti!
Avrupa'da baş gösteren ekonomik krizin kemer sıkma tedbirlerini beraberinde getirmesi, şirketlerin satışlarında düşüşe neden oluyor. ABD'li hamburger zinciri McDonalds, Avrupa satışlarının yüzde 0,9 oranında gerilemesine neden olarak kemer sıkma önlemlerini gösterdi. Şubat ayı satışları beklentilerin altında kalan hamburger zinciri tarafından yapılan açıklamada, kemer sıkma önlemleri ve soğuk hava koşullarının satışlar üzerindeki düşüşte etkili olduğu kaydedildi.
Şirketin satışları, Avrupa'nın yanı sıra diğer bölgelerde de düşüş gösterdi. Japonya ve Çin'deki zayıf tüketici talebi nedeniyle şirketin geçen yıl Ağustos ayından bu yana satışlarda ilk düşüşünün yaşandığı belirtildi. Asya, Orta Doğu ve Afika satışları bir önceki yıla göre yüzde 1,6 oranında geriledi.
McDonald's Corp. hisseleri, satışların beklentinin altında kalması üzerine yüzde 3.2 değer kaybederek 96,98 dolara geriledi.
Geçtiğimiz sene şirket, artan maliyetler ve ekonomik belirsizlikler nedeniyle CEO'luk görevini yürüten Jim Skinne'in maaşında yüzde 10 kesinti yapmıştı.
The Lira

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, McDonalds

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52