Gıdavitrini- Nestlé NESFIT’in gerçekleştirdiği, Nesfit 14 Gün 14 Kız kampanyası, bu yıl ikincisi düzenlenen Mixx Awards ‘da‘’En İyi Sosyal Medya Pazarlama Kampanyaları ‘’ dalında 3. seçilerek bronz ödülün sahibi oldu.
Türkiye’nin en çok tercih edilen tam tahıllı kahvaltılık gevreği Nestlé Nesfit’in, 2011 yılı içerisinde yaz mevsimi yaklaşmadan fazlalıklarından kurtulmak ve dengeli beslenmek isteyenler için geliştirdiği Nesfit Pre-Summer kampanyasının sosyal medya ayağı olan ‘’Nesfit 14 Gün 14 Kız‘’ ile Mixx Awards’da bronz ödülün sahibi oldu.
Kampanya, Türkiye’nin en ünlü bloggerları arasında yer alan 14 bloggerın Nesfit 14 Gün Programı’nı bizzat uygulayarak bloglarında deneyimlerini yazması ile birlikte sosyal medyada büyük yankı uyandırmıştı. Bloggerlar, 14.günün sonunda Nesfit 14 Gün Programı’nın reklam yüzü olan Tülin Şahin ile buluşmuş sağlıklı ve dengeli beslenme konusunda ünlü top modelden tavsiyeler almışlardı.
Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, Nestlé, Nesfit, Çikolata
“Nesfit 14 Gün 14 Kız”a bronz ödül
Nestlé® NESFIT® Mixx Awards’da “En İyi Sosyal Medya Pazarlama Kampanyası” dalında bronz ödül kazandı.

YORUM EKLE
1
İnovatif yapı büyümeyi getirdi
2
İhracatçı labaratuarını kuruyor
3
Süt ürünlerinin yeni lokomotifi
4
‘Eğitim 1 Projesi’ devam ediyor
5
Yerel marketleri ‘İpekyolu’ birleştirdi
6
Zeta Gıda yatırıma yöneldi
7
Fazla ‘E’ kemiğe zarar
8
Emsan şıklığı vitrine çıkıyor
9
Yeni Gıda Mevzuatı sektörü nereye götürecek?
10
Filiz’den Mor Çatı’ya destek
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ

İMSAK
06:49

GÜNEŞ
08:21

ÖĞLE
13:10

İKİNDİ
15:29

AKŞAM
17:49

YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER