Gıdavitrini - Helal ve tamamen doğal olarak hazırlanan ürünleri ile Türk damak lezzeti olan döneri, hızlı servis restorancılığı anlayışıyla sentezleyen Bereket Döner, sunumlarını yenilikçi soslar ve tamamlayıcı garnitürlerle geliştirerek bir ilki hayata geçirdi.
28 yılda Türkiye’de dönerin markası haline gelen ve fabrikasyon döner üretimine geçen ilk marka olan Bereket Döner, sağlık, güven ve lezzet konularını her zaman en ön planda tutarak hareket etmesinin meyvelerini topluyor.
"Bereketli" bir ekmek kapısı için
Türkiye'de 18 ilde 88 restoranla hizmet veren Bereket Döner, 2016’da Türkiye’nin tamamını lezzetleriyle tanıştırmak istiyor. Başarının, ortaklar ile birlikte kazanıldığını asla unutmuyor ve “kazan-kazan” prensibiyle yatırımcıları franchise ağına katmaya devam ediyor. 2016 yılı için 50.000 TL + KDV franchise bedeli talep eden Bereket Döner, Türkiye’de minimum %22 büyüme, bayi kanalında ise %28 büyüme hedefliyor ve 2019 sonuna kadar İstanbul’da 150 mono distribütöre, 81 ilde bayi ağına ve kurumsal kanal müşterilerine ulaşmak istiyor.
Güncelleme Tarihi: 02 Nisan 2016, 11:07