Onur Trakya’da büyümeye devam ediyor

Onur Market, İstanbul’un Avrupa Yakası’nın ardından Trakya’daki mağaza sayısını artırmaya ve bölgeye hizmet götürmeye devam ediyor. Trakya Bölgesindeki 8. mağazasını Kırklareli’de açan Onur Market, 2013 yılı sonuna kadar bölgedeki her il ve ilçede mağaza açmayı planlıyor.

Onur Trakya’da büyümeye devam ediyor
Gıda perakendeciliğine 1996 yılında İstanbul 4. Levent’te açtığı mağazasıyla başlayan Özen Grubu, 44. Onur Market mağazasını Kırklareli’de açtı. Açılış töreni öncesinde Kırklareli’deki yerel basın temsilcileriyle bir araya gelen Özen Grup CEO’su Cemal Özen, Onur Market ile Türkiye’de yerel perakendenin öncüsü ve sözcüsü olmayı hedeflediklerini söyledi. Trakya Bölgesi’ndeki büyümelerinin bu hedeflerine önemli bir katkısı olacağını anlatan Cemal Özen, “Trakya Bölgesi, gıda perakendeciliği konusunda birçok fırsatı içinde barındırıyor. Biz bunu 2 yıl önce görerek, bölgeye yatırım yapmaya başladık. Bugün Çorlu, Çerkezköy, Edirne, Uzunköprü, Kapaklı, Lüleburgaz ve Şarköy’de mağazalarımız var. Bölgedeki 8. mağazamızı Kırklareli merkezde açtık. Onur Market mağaza açtığı her il ve ilçeye hizmet kalitesi, ürün çeşitliliği ve uygun fiyatları ulusal perakende standartlarını getiriyor. Bu nedenle de mağaza açtığımız tüm il ve ilçelerde tüketici diğer perakendecilerden de Onur kalitesini, hizmetini istiyor. Bu da bu bölgelerde sektörün gelişmesini sağlıyor, rekabeti artırarak tüketiciye fayda getiriyor” diye konuştu.

Bölge istihdamına katkı sağlıyoruz

Onur Market olarak Trakya Bölgesi’nde yeni mağazalar açmaya devam edeceklerini vurgulayan Özen, “Bugün Kırklareli mağazamızı açtık. 800 metrekarelik alanda kurulan bu mağazamızda 4 kasa ile hizmet veriyoruz. 30 kişinin istihdam edildiği Kırklareli mağazamız reyonları, hizmet kalitesi ve geniş ürün yelpazesi ile bölge halkına ulusal perakende standartlarında hizmet verecek. Hedefimiz 2013 yılı sonuna kadar Trakya’nın her il ve ilçesinde Onur Market mağazalarını açmak. Bu sayede bölgenin istihdamına yaptığımız katkıyı daha da artıracağız” dedi.

Onur Market tamamen yenilendi

Geçtiğimiz yıl başta logoları olmak üzere kurumsal kimliklerini de tamamen yenilediklerini anlatan Cemal Özen şunları söyledi: “Depo yönetiminden, kalite standartlarına, ürün tedariğinden insan kaynaklarına kadar tüm iş süreçlerimizde aynı kalite anlayışını yerleştirdik. Ayrıca tüm mağazalarımızı görsel olarak da yeniledik. 2011 yılı başında da müşterilerimize ‘Alışverişte Onur Sözü’ verdik. Bugün tüm çalışmalarımızı verdiğimiz bu söz doğrultusunda yürütüyoruz.”

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52