banner50

banner52

29 Mayıs 2020 Cuma

Gıdalardan koronavirüs bulaşır mı?

Pizza Pizza Çağrı Merkezi herkesi dinliyor!

Hayat çok hızlı akıyor. Herkes bir yerlere koşturuyor, herkes meşgul. Hiçbir şeye vakit yok. Öyle ki bazen temel ihtiyaçlarımızı karşılamayı bile ihmal ediyoruz. O anlarda bir sihirli el olsa da her şeyi yapsa diyoruz. İşte bu zamanlarda sizin için düşünen birileri oluyor.

banner46
28 Ekim 2011 Cuma 00:48
Pizza Pizza Çağrı Merkezi herkesi dinliyor!
Telefonun diğer ucunda bizim için hazır bekliyorlar, her türlü öneri, dilek ve düşüncemizi dinliyor ve çözüm üretiyorlar. Karnımız acıktıysa hızlı ekipleriyle yemeğimizi her neredeysek hemen oraya gönderiveriyorlar. Onlar gizli kahramanlar… Çağrı merkezleri markayla aramızda kurduğumuz ilişkinin en kişisel tarafı oluyor çoğu zaman. İstediğimiz markayla ilgili her türlü düşüncemizi, isteğimizi, önerimizi çağrı merkezini arayarak doğrudan markaya ulaştırabiliyoruz. Telefonun öbür ucundaki ses o an için markanın kendisi oluyor, marka bizi duyuyor. Pizza Pizza Genel Müdürü Tolga Türker, çağrı merkezleriyle ilgili olarak: “Tüketici ile etkin bir iletişim kurmak ve bu iletişimin devamlılığını sağlamak her markanın temel hedefidir. Pizza Pizza olarak çağrı merkezimizin tüketici ile aramızda oluşturduğu bağın öneminin farkındayız. Merkeze gelen her türlü isteği, düşünceyi, öneriyi büyük bir titizlikle inceliyor ve dikkate alıyoruz. Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için en etkili ve en hızlı çözümleri üretmeye çalışıyoruz. Hızlı ekibimizle müşterilerimize hızlı bir hizmet sunuyoruz. 30 dakika servis garantimizin bilincinde olan çalışanlarımız, siparişi alıp telefonu kapattığı andan itibaren bu hizmet süremiz başlıyor. Önceliğimiz müşteri memnuniyeti. Çalışanlarımız da her zaman bunun bilinci ile müşteriyi karşılar, onlara yardımcı olma felsefesi ile hareket eder” diyor. Sabah 10.30’dan gece 01.00’a kadar büyük bir özveriyle çalışan Pizza Pizza çağrı merkezinin tek hedefi müşterilerinin taleplerine en etkin ve hızlı şekilde yanıt vermek.

Pizza Pizza çağrı merkezi personeli arı gibi çalışıyor. Günde ortalama 3 bin adet çağrı alan merkezde bu sayı haftasonları 5 bin’e çıkıyor. 2011 yılı dokuz aylık dönemde bir milyon çağrıya cevap veren Pizza Pizza, bu dönemde üç yüz bin yeni müşteri oluşturdu. Dokuz aylık dönemde 40 bin sipariş takibi yapıldı ve 7 bin beş yüz müşterinin memnuniyetini sağlamak için gerekli olan çalışmalar gerçekleştirildi. Bir milyon çağrının 7 yüz bini çağrı merkezinden 3 yüz bini de internet üzerinden alındı.

Türkiye’de son 10 yılda büyük bir ilerleme gösteren çağrı merkezleri, gençlere de yeni kariyer fırsatı sunuyor. Pizza Pizza çağrı merkezi çalışanları, büyük bir titizlikle seçiliyor. Öncelikli olarak Pizza Pizza’nın genç ve dinamik ruhunu taşımaları ve hızlı servis ile müşterilere hizmet vermeleri gerekiyor. Pizza Pizza’nın gizli kahramanları, önce bir eğitim sürecinden geçiyorlar ve ardından her gün başka birinin kahramanı olmak için telefonun diğer ucunda bekliyorlar. Kaliteli insan kaynağına her alanda çok önem veren Türkiye’nin pizzacısı, çağrı merkezi çalışanlarına 2 hafta süren bir eğitim veriyor. Bu eğitimler; oryantasyon sürecini, Pizza Pizza’nın geniş ürün çeşitliliğini, içeriğini ve standartlarını, güncel kampanyaları ve bunlara ait tüm bilgileri kapsıyor. Bunun yanı sıra, etkili iletişim ve diksiyon, Pizza Pizza restoranlarının bulunduğu lokasyonlar hakkında bilgi ve lezzetli pizzaların en hızlı şekilde istenen adrese nasıl teslim edileceği, önerili satış eğitimleriyle kararsız müşterilere öneri sunma ve kullanılan programlar hakkında teknik eğitimleri içeriyor.

Müşteriler çoğunlukla Pizza Pizza’yı lezzetli çıtır pizzaları için arıyor. Çağrı merkezi de en hızlı şekilde müşterileri doya doya pizza yesin diye büyük bir özveriyle pizzaların yerine sorunsuz ulaşmasını sağlıyor. Tüm bu sıkı çalışmanın tek amacı var: Müşteriyi memnun etmek. Tolga Türker, yoğun tempoda çalışan çağrı merkezi için moral ve motivasyon çalışmaları yaptıklarını söylüyor ve “Müşterimiz kadar çalışanımızı da her zaman memnun etmeyi temel hedef edindik. Çağrı merkezinde yapılan işin hiç de kolay olmadığının farkındayız. Çağrı merkezlerindeki yoğunluk ve sürekli güncellenen bilgilerden dolayı her daim dikkat ve konuya hâkimiyet gerekiyor. Pizza Pizza olarak öncelikle personelimizin heyecanını korumak ve motivasyonunu artırmak amaçlı yarışmalar düzenliyoruz ve ödüller veriyoruz. Personelin çalışma saatlerini ve izin günlerini birbirleri ile çapraz bağlantılı istek ve ihtiyaçlarına göre sistem dâhilinde düzenliyoruz. Yapılan hatayı hata olarak değil fırsat olarak değerlendirip, telaş ve baskıdan uzak tutup, bireysel otokontrol sistemi ile problemin tekrar etmemesini sağlamaya çalışıyoruz. Arkadaşlık ve ekip ruhunu ön plana çıkarıp iş ortamını heyecanlı ve eğlenceli bir hale getiriyoruz. Personel sirkülâsyonunun çok fazla olduğu bu sektörde yaptığımız olumlu uygulamalar sayesinde Pizza Pizza çağrı merkezinin kuruluşundan beri bizimle çalışan personelimiz bulunuyor” diyor.



banner21

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    Kırmızı et fiyatlarının artışı hangisi ile ilgilidir?

    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    KARİKATÜR
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV
    banner20