Migros Grubu'nun 3. çeyrek satışları, yazlık mağazaların ve Ramazan ayının da etkisiyle yılın ilk yarısına göre daha iyi bir performans gösterdi.
Migros yılın dokuz aylık döneminde kümülatif yüzde 10,5 ve son çeyrekte yüzde 10,2 olmak üzere çift haneli satış büyümesi yaratırken, Şok operasyonu çıktıktan sonra cirosunu 4,25 milyar liraya ulaştırdı.
Vergi amortisman ve faiz öncesi kar (VAFÖK) ise yüzde 14 oranında artarak 287 milyon liraya çıktı.
Migros'tan yapılan açıklamada, Migros Grubunun indirimli mağazacılık formatı olan Şok'un satışının bu dönemde tamamlandığı hatırlatılırken, Migros'un,grubun toplam satış alanının yüzde 81'ine karşılık gelen ve büyüme için uygun imkanlar bulunan süpermarket segmentine odaklandığı, yurt içinde 56 süpermarket ve 4 hipermarket açarak, 9 ay sonunda 731 mağazaya ulaştığı bildirildi.
Açıklamada, 142 Tansaş mağazasının Migros formatına dönüştürüldüğü, mağaza portföyüne 2011 yılının tamamında toplam 70 mağaza ilave edilmesinin planlandığı kaybedildi.
Migros'un cirosu artıyor
Şok marketlerinin satışına rağmen satışlarını artıran Migros, 9 aylık dönemde 4,25 milyar lira ciro elde etti.

YORUM EKLE
1
Yoğurtta ‘süzme’ rekabeti!
2
Private Label firmaları yemekte buluştu
3
Tetra Pak’tan yeni ürün geliştirme merkezi
4
Tüketicinin güveni Ekim'de azaldı
5
Bu kitap kahveyi sevdirir
6
İki milyon ağacın yarısı zeytin veriyor!
7
Ecolabel kararı 2012’ye kaldı
8
GDO lobisi Türkiye’de cirit atıyor!
9
Big Plate yeni menüsüyle kışa hazır
10
Coca Cola İçecek büyümede istikrarı yakaladı
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ

İMSAK
06:49

GÜNEŞ
08:21

ÖĞLE
13:10

İKİNDİ
15:29

AKŞAM
17:49

YATSI
19:16
SIRADAKİ HABER