banner50

banner52

05 Nisan 2020 Pazar

Gıdalardan koronavirüs bulaşır mı?

Metro Türkiye'ye 7 ödül birden

Metro Toptancı Market Türkiye, Uluslararası Stevie Ödülleri’nde 2 altın, 2 gümüş ve 3 bronz olmak üzere toplam 7 ödüle layık görüldü.

banner46
18 Ağustos 2014 Pazartesi 08:56
Metro Türkiye'ye 7 ödül birden
Yenilikçi projeleriyle Türkiye’ye değer katan Metro Toptancı Market Türkiye, bu yıl 11.si düzenlenen Uluslararası Stevie Ödülleri’nde, yaratıcı projeleri ve tanıtım videoları ile “İletişim ve PR” kategorisinde 2 ayrı dalda, “Video” kategorisinde ise 4 ayrı dalda olmak üzere 2 altın, 2 gümüş ve 1 bronz ödül kazandı. 
Metro, üreticiye, girişimciye, çalışanına ve tüketiciye değer katan, ekonomide ve faaliyet gösterdiği alanlarda fark yaratan projeleriyle uluslararası alanda büyük bir başarı elde etti. 
Metro, dünyanın en iyi ürün, hizmet ve iletişim projelerinin belirlendiği Uluslararası Stevie Ödülleri’nde İletişim ve PR kategorisinde iki dalda ödüllendirilerek; Türkiye’de coğrafi işaretli ürünlerin ve yerel değerlerin korunmasını amaçlayan “Metro Yerel Değerlere Sahip Çıkıyor” ve sürdürülebilir balıkçılığı desteklemeye yönelik “Palamutlar Nerede?” projeleriyle Bronz Stevie Ödülü’ne layık görüldü. 
Yarışmanın “Video” kategorisinde ise gerçek bir müşteri deneyiminin anlatıldığı “Jeneratör” ve yerel üreticilerin başrolde olduğu “Yerel Değerler” videolarıyla iki dalda Altın Stevie Ödülü’ne layık görülerek farklı alanlardaki başarılarını tescilledi. Ayrıca, Metro’nun müşterileri için ürettiği özel çözümlerin anlatıldığı “Sipariş ve Dağıtım” ve “Metro Saha Satış Gücü” videoları iki dalda Gümüş Stevie Ödülü, yaşadığı toplum ve dünya için fark yaratan girişimcileri konu alan “Girişimci Hikâyeleri” videosu ise Bronz Stevie Ödülü getirdi. 
Metro Türkiye Genel Müdürü Kubilay Özerkan, sonuçlara ilişkin şu sözleri söyledi: “Yenilikçi ve yaratıcı iletişim projelerimizin seçkin uluslararası ödül platformlarında onurlandırıldığını görmek bize gurur ve mutluluk veriyor. Elde ettiğimiz bu uluslararası başarı Metro olarak sadece bizim değil, iş ortaklarımızın ve çalışanlarımızın da başarısıdır. Bir aile oluşturduğumuzu düşündüğümüz Yöresel Ürünler ve Coğrafi İşaretler Türkiye Araştırma Ağı (YÜCİTA) ve Türk Deniz Araştırmaları Vakfı (TÜDAV) derneklerine projelerimizin uygulama süreçlerinde verimli ve başarılı katkılarından dolayı teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Metro olarak Türkiye’ye inancımızın tam olduğunu her zaman göstermiştik; uluslararası platform da, yaptığımız işlerin ne kadar doğru bir yolda olduğunu tescilledi. Metro olarak profesyonellerin güçlü iş ortağı olmaya ve ülkemize değer katan projelerimize devam edeceğiz.” 

banner21

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    Kırmızı et fiyatlarının artışı hangisi ile ilgilidir?

    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    KARİKATÜR
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV
    banner20