Mr. Peanut eziliyor

Krafts Foods pazarlamacıları Doug’ın başına gelen aksiliklerin, tüketicinin iştahını artıracağını ve şirketin ABD’nin çok oyunculu fıstık ezmesi piyasasına girişini hızlandıracağını umuyor.

Mr. Peanut eziliyor
Planters’ın logosu ve maskotu olan Mr. Peanut’ın (Bay Fıstık) bir dublörü var. Keçi sakallı, pilot gözlüklü ve çok daha kendine güvenli duran dublör “Doug”, saygıdeğer fıstık satıcısı için fazla tehlikeli olan, ölüme meydan okuyan işleri gerçekleştiriyor. Ancak ne yazık ki Doug’ın maceraları hep aynı şekilde bitiyor: Eziliyor ve fıstık ezmesine dönüşüyor. Krafts Foods pazarlamacıları Doug’ın başına gelen aksiliklerin, tüketicinin iştahını artıracağını ve şirketin ABD’nin çok oyunculu fıstık ezmesi piyasasına girişini hızlandıracağını umuyor. Tarihin en vadesi geçmiş marka açılımlarından biri olan bu süreçte Kraft, 100 yıllık Planters adını, gelişmiş gıda işinin büyümesini hızlandırmak için kullanıyor. Süper market rafları hali hazırda J.M. Smucker’ın ürettiği Jif, Unilever’in Skippy ve ConAgra Foods’un Peter Pan markaları gibi piyasa liderleriyle ve özel fıstık ezmesi üreticileriyle doluyken, şirketin bu girişimi risk taşıyor olabilir. “Kendilerini bu alanda geçerli bir isim yapabilmeleri için uzun bir yolları var” diyor ConAgra CEO’su Gary Rodkin ve ekliyor: “Bu işin ellerine yüzlerine bulaşması için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” David Welch - Bloomberg Businessweek

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, Kraft Foods, Gary Rodkin, Mr. Peanut

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52