İstanbul’un turizmde cazibesi artıyor

Asya ve Avrupa kıtalarının buluşma noktası, dünya başkenti İstanbul’un cazibesi her geçen gün artıyor.

İstanbul’un turizmde cazibesi artıyor
Turistik Otelciler, İşletmeciler ve Yatırımcılar Birliği (TUROB)’un araştırmasına göre, mevcut ve yatırımda olanların da eklenmesiyle, 2013 yılında İstanbul’da, 28 uluslararası otel zinciri markası yer alacak. Aynı dönemde uluslararası otel zinciri markalarına ait 71 oteldeki oda sayının da 15 bin 32’ye ulaşacağı öngörülüyor.

İstanbul’da, Best Western markası tesis sayısı olarak bünyesindeki 14 otel ile ilk sırada bulunuyor. Best Western zincirini, altı otel ile Radisson Blu ve Crowne Plaza markaları takip ederken, ardından dört otel ile Ramada ve Holiday Inn markaları geliyor.

Yatırımları devam eden uluslararası markalara bakıldığında ise, 2012 yılında Hilton Garden Inn, Holiday Inn Express ve Le Méridien ile 2013 yılında Shangri-La otel zinciri markalarının hizmete girmesi bekleniyor.

Konaklama yatırımı yapmada, İstanbul’un cazibesinin artmaya devam edeceğini kaydeden TUROB Başkanı Timur Bayındır, yerli yatırımcıların yanı sıra, uluslararası otel zincirlerinin de kente yoğun ilgisinin olduğunu söyledi. Bayındır, yatırımların yanı sıra, tanıtım ve pazarlama çalışmalarının da aynı oranda devam etmesinin önemine dikkat çekti.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52