Suudi Arabistan’da uçuşa geçti!

Suudi Arabistan Havayolları’nın yıllık 20 milyon insanı ağırlayan uçuşlarındaki yemekleri Ravika tatlandıracak.

Suudi Arabistan’da uçuşa geçti!
Gıdavitrini - Ortadoğu’ya yapılan toplam zeytinyağı ihracatının yüzde 10’unu gerçekleştiren Keskinoğlu, Ravika Zeytinyağı ile bir ilki daha gerçekleştirdi. Dünya üzerinde 75 ülkeye zeytinyağı ihracatı gerçekleştiren Ravika, Türkiye’nin rekabet üstünlüğü sağlayabileceği pazarlarda hızlı adımlarla ilerlemeye devam ediyor. Keskinoğlu, şimdi de Ortadoğu’nun en büyük pazarlarından Suudi Arabistan’da yaptığı çalışmalara bir yenisini Ravika için ekledi. Ülkenin en büyük havayolu şirketi olan Suudi Arabistan Havayolları ile 2 yıllık anlaşma imzalayan Ravika, Suudi Arabistan Havayolları’nın Mekke ve Medine dahil tüm yurtiçi ve yurtdışı uçuşlarında ikram edilecek. Ravika Sızma Zeytinyağı Ocak ayından itibaren hem business, hem ekonomi sınıfları, hem de catering servislerinde kullanılacak.
Zeytinyağında ithalat ağırlıklı bir pazara sahip olan Suudi Arabistan’da, Türkiye’nin payını artırmak için yoğun çalışmalar yürüttüklerini belirten ve bu yıl Türkiye’den Suudi Arabistan’a yapılan zeytinyağı ihracatında önemli artış beklediklerinin altını çizen Keskinoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, “Suudi Arabistan’da zeytinyağı tüketimi her geçen yıl artıyor ve pazar gün geçtikçe büyüyor. Biz Suudi Arabistan’a 2008 yılından beri ihracat yapıyoruz, zeytinyağı bölge için hala yeni bir kültür sayılabilir ama tüketim istikrarlı bir şekilde artıyor. Türk markalarına duyulan güven ve iki ülke arasındaki olumlu işbirliklerinin de katkısıyla, hedefimiz; ülkede önemli üstünlüğe sahip İtalya ve İspanya’nın hakimiyetini azaltmak. Bunun için de, hava yollarından marketlere kadar her platformda tanıtım çalışmalarımızı hızlandırdık, kısa vadede pazardaki payımızı büyük ölçüde artıracağız” dedi.
Birçok uluslararası havayolu firmasıyla benzer görüşmelerin sürdüğünü belirten Keskin Keskinoğlu, hem Ravika’nın hem de Türkiye’nin tanıtımı için çeşitli ülkelerde Türkiye Ticaret Ataşelikleri ve Türk Konsoloslukları ile yoğun çalışmalar yapıldığının da altını çizdi.

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52