Papağan YZB’de yerini alıyor

Türkiye’nin inovatif kuruyemiş markası Papağan, “Yerel Zincirler Buluşuyor”organizasyonunda yer alıyor.

Papağan YZB’de yerini alıyor
Gıdavitrini - Paketli kuruyemişin önde gelen markası Papağan Kuruyemiş, “Yerel Zincirler Buluşuyor” etkinliğinde standıyla yerini alıyor. Sektörün en inovatif kuruluşu olarak öne çıkan Papağan, etkinlikte son dönemde genişleyen ürün yelpazesinden örnekler sunacak. 2011 yılını %50’lik rekor büyüme ile tamamlayan Papağan, bugün Türkiye’deki binlerce perakende noktasında tüketicilerle buluşurken, ürünlerini dünyanın 18 ülkesine ihraç ediyor. Papağan Kuruyemiş, ay çekirdeğinden fındığa, fıstıktan kuru üzüme, bademden kabak çekirdeğine, yer fıstığından leblebiye dek zengin yelpazede paketlenmiş kuruyemiş sunuyor. Papağan, güçlü Ar-Ge altyapısıyla öncü uygulamalar başlatmayı, sektörün de kalitesini yükseltecek bir iş hedefi olarak değerlendiriyor. Bunun uzantısı olarak Papağan, çevreci bir yaklaşım göstererek, ay çekirdeği ürününün yanında “çöp poşeti” sundu ve bu konuda dünyada ve Türkiye’de bir ilke imza attı. Ürünlerin açıldıktan sonra bayatlamasını engelleyen “Keeper” uygulaması ya da stresli ortamlarda görev yapan ofis çalışanlara yönelik “FİT” ürünü, sektörde yenilikçi girişimler olarak dikkat çekti. Geçen yıl ürün yelpazesine “Altın Meyveler” serisini ve popcornu ekleyen Papağan, burada da farklı tatlarla yeni alternatifler oluşturdu.
Ayda 5 milyon paket tüketicilerle buluşuyor
Genişleyen dağıtım ağı ile birlikte ayda 5 milyon paket Papağan ürünü tüketicilerle buluşuyor. Yurt dışında da kendi markasıyla pazarlama çalışmalarını sürdüren Papağan, ihraç yapılan ülke sayısını 2010 yılında 8’den 2011’de 18’e çıkardı. Ürünler, bugün Almanya, İsviçre, İngiltere, Avusturya, Belçika, Fransa, Kanada, Kosova, Arnavutluk, Makedonya, Irak, Libya, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Afganistan, Türkmenistan, Tacikistan ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ndeki perakende raflarında yerini almış durumda.
Kalite ve tazelik
Çöp Poşeti, Keeper, FİT gibi ilklerle geleneksel kuruyemiş keyfine yenilikler getirdiklerine dikkat çeken Papağan Kuruyemiş Yönetim Kurulu Başkanı Kani Emekçi, “İnovatif uygulamalarımız, ürünlerimize yönelik ilgiyi büyütüyor. 2011 yılını yüzde 50’lik rekor büyüme ile tamamladık. Bizi tercih eden tüketicilerimize teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52