Müşteri memnuniyetinde Banvit farkı

KalDer, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde (TMME) geçtiğimiz 6 yılda başarı kazanmış firmaları bu yıl ilkini gerçekleştirdiği ödül töreniyle onurlandırdı.

Müşteri memnuniyetinde Banvit farkı
Gıdavitrini - Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 2005 yılından bugüne kadar 81 ilde on binlerce tüketiciye ulaşarak yürütülen ve dünyada Amerika’dan sonraki en kapsamlı müşteri memnuniyeti uygulaması olan Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde (TMME) geçtiğimiz 6 yılda başarı kazanmış firmalar gerçekleştirilen ödül töreniyle onurlandırıldı. Banvit, tüm bu süreçleri kapsayan alanlarda yıllardır sistemli biçimde yürüttüğü faaliyetleri ve yatırımlarıyla KalDer’in TMME 2011 yılı 3. çeyrek çalışmasında müşteri memnuniyetinde de sektörünün lider markası olarak öne çıktı. 2011 yılında kendi sektörlerinde birinci olan Banvit gümüş heykel ile ödüllendirildi.
Et ve tavuk ürünleri’nde “Altın Heykel Ödülü” Banvit’in
2011 yılından geri dönük olarak 3 yıl üst üste birinci olan Banvit, düzenlenen gecede gümüş ödülün yanı sıra altın heykel ödülünü de aldı.

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52