Doğuş Moğol mutfağını getirdi

D.ream CEO’su Levent Veziroğlu, Moğol Barbeküsü konseptinin, Türkiye’deki ilk ve tek temsilcisi Go Mongo ile ortaklık anlaşması imzaladıklarını duyurdu.

Doğuş Moğol mutfağını getirdi

Doğuş Grubu’nun bir iştiraki olarak Şubat 2012’de, eğlence, yeme – içme sektöründe hizmet vermek üzere kurulan D.ream (Doğuş Restaurant Entertainment and Management) portföyüne çok başarılı bir markayı daha eklediğini duyurdu. D.ream CEO’su Levent Veziroğlu, Moğol Barbeküsü konseptinin, Türkiye’deki ilk ve tek temsilcisi Go Mongo ile %60 hisse ile ortaklık anlaşması imzaladıklarını duyururken, Nusr-et, Kiva ve Armani Ristorante markaları ile girdikleri sektörde Go Mongo gibi kurulduğu günden bugüne sunduğu üstün lezzetleri ve müşteri hizmeti sayesinde kendini kanıtlamış bir marka ile büyümeye devam etmeleri konusundaki memnuniyetini dile getirdi. “Go Mongo gibi çok değerli bir markanın bünyemize katılmasından büyük memnuniyet duyuyoruz. Misafirlerine Moğol Barbeküsü yanında Asya mutfağının seçkin yemeklerinden de tatmalarına olanak sağlayan Go Mongo; Tayland, Endonezya, Vietnam, Çin ve Hint mutfaklarının seçkin örnekleri ile zenginleştirilmiş menüsü ile sunduğu üstün lezzet kalitesi ve kurulduğu günden bugüne sürdürdüğü istikrarlı müşteri hizmet kalitesi ile D.ream oluşumunun çok değerli bir markası olacak. D.ream olarak en iyi sosyal zamanların geçirildiği mekanların altındaki imza olmak misyonumuzda, Go Mongo gibi özel bir konsept ile geniş bir müşteri segmentine hizmet verecek olmaktan da çok memnunuz” şeklinde açıklama yapan Levent Veziroğlu, D.ream’in önümüzdeki dönemde de benzer ortaklık ve satınalmalar ile büyümesine devam edeceğini açıkladı.

Go Mongo Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Uysal, bu ortaklığın enternasyonal mutfak arenasına bir Türk markasının taşınması adına önemli olduğunu, Uzak Asya ve Güney Asya mutfaklarından en iyi örneklerin artık geniş Türk ve yabancı tüketici kitlelerine sunulacağını vurguladı. Ahmet Uysal aynı zamanda Go Mongo konseptinin başarısının temelinde tüketiciye yediklerinin hazırlanmasından pişirilmesine kadar kontrole geçme imkanı tanımasının ve tüketicilerce Go Mongo'da yemek yemenin tarihsel bir serüven gibi algılanmasının olduğunu belirtti.

Asya mutfağı artık D.ream ve Aresta ortaklığı ile Go Mongo markası altında Türkiye’de zincirleşecek.

Yeni ortaklık Asya’nın en iyi yemek örneklerini iki kıtanın buluştuğu Türkiye’de büyütmeyi ve daha sonra Avrupa ve Körfez ülkelerine taşımayı hedefliyor.

Ulusal ve uluslararası pazarlarda faaliyet gösterecek olan Go Mongo, bu ortaklık sonrasında 5 yıl içinde 12 restorana ulaşmayı hedefliyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52