Kepekli ürünlerle menülerini genişletiyor

McDonald’s’ın uzun zamandır menüleri arasında yer alan Hafif&Aktif ürün yelpazesi kepekli ürünlerle genişliyor…

Kepekli ürünlerle menülerini genişletiyor

McDonald’s, salatalar ve ızgara tavuklu sandviçin de aralarında bulunduğu Hafif&Aktif menülere kepekli ürünleri de ekliyor. Danimarka’da McDonald’s restoranında 18 yıl önce keşfedilen Top Model Tülin Şahin yeni kepekli ürünleri tanıtıyor…

McDonald’s, uzun zamandır menüleri arasında yer alan Hafif&Aktif ürün yelpazesini genişletmeye devam ediyor. Türkiye’de 200’e yakın restoranda McDonald’s tüketicilerinin severek tükettiği salatalar ve ızgara tavuklu sandviçin de aralarında bulunduğu Hafif&Aktif menüleri arasına artık kepekli menüler de eklendi. Etli ve tavuklu olarak hazırlanan iki yeni kepekli sandviçe küçük salata ve içecek de eşlik ederken ürünlerin tanıtımında Danimarka’da McDonald’s restoranında 18 yıl önce keşfedilen Top Model Tülin Şahin rol alıyor.

Hafif&Aktif menüler daha da genişleyecek
Uzun zamandır menüleri arasında yer alan Hafif&Aktif menülere iki yeni kepekli ürünü eklediklerini ifade eden McDonald’s Genel Müdürü Dilek Başarır; “Biz ürün yelpazemizi sürekli geliştiriyor ve yeniliyoruz. Bir yandan mevcut ürünlerimizi geliştirirken, diğer yandan yeni ürünler ile tüketicilerimizin değişen ihtiyaçlarına yanıt veriyoruz. En son geliştirdiğimiz, etli ve tavuklu olarak kepekli ekmek içinde hazırlanan ürünlerimizin ve küçük salatalarımızın da dahil olduğu, salatalar ve ızgara tavuklu sandviçin de aralarında bulunduğu Hafif&Aktif menülerimiz sayesinde; günün her saatinde, her yaş ve cinsiyetten misafirlerimizin zevkle tüketebilecekleri ürünleri sunuyoruz” diye konuştu.

Bu yılın ilk 6 ayında yüzde 30 büyüdü
2012 yılının ilk 6 ayını da değerlendiren Başarır, “Tüketicilerimizin bizden ne istediği ile yakından ilgileniyoruz, onları dinliyoruz. Bu doğrultuda restoranlarımızı aile, çocuk, genç, çalışan gibi değişik kesimlerin beklentilerini karşılayacak şekilde yeniden dizayn ediyoruz. Yeni açtığımız restoranlarımız yeni konseptle hizmete giriyor... Ayrıca işbirliği başlattığımız Oxi-Gen Music Network ile restoranlarımızda çok kaliteli müzik yayını yapıyoruz. Bütün bu uygulamalarımız ve planladığımız yeni inisiyatiflerimiz ile misafirlerimizin günün her saatinde, her yerde bize ulaşabilmelerini, bu sırada en iyi restoran deneyimini yaşamalarını hedefliyoruz. Yaptığımız çalışmalar bu çabalarımızın misafirlerimiz tarafından çok iyi algılandığını gösteriyor. İş sonuçlarımız da buna işaret ediyor. İyi bir yıl geçiriyoruz İlk 6 ayda yüzde 30 büyüdük. Aynı büyüme hızımızı yıl sonunda da artırarak sürdüreceğiz” diye konuştu.

‘Sağlıklı yaşam yıllardır üzerinde durduğumuz bir konu’
Sağlık Bakanlığının yakın geçmişte başlattığı ve sağlıklı yaşamı teşvik ettiği iletişimin McDonald’s’ın yıllardır hassasiyetle üstünde durduğu mesajları yansıtmasından büyük memnuniyet duyduklarını belirten Başarır; “Sağlıklı yaşam bizim her zaman gündemimizde olan bir konuydu. Kepekli ürünlerimizin lansmanının aynı döneme denk gelmesi de bu mesajı destekledi. Uzun yıllardan beri McDonald’s ürünlerinin besin değerlerini her vesile ile paylaşıyoruz. Besin değerlerimizi; ürün ambalajlarımız, restoranlarımızdaki tepsi örtülerimiz, internet sitemiz, broşürlerimiz gibi mecralarda paylaşıyor ve tüketicilerimizin günlük ihtiyaçları içinde ne kadarlık kısmını ürünlerimizi tüketerek aldıkları hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlıyoruz”  diye konuştu.

‘Dengeli düzenli beslenme ve fiziksel aktivite önemli’
Başarır; McDonalds’ın, tüm faaliyetlerini; sağlıklı beslenmenin ancak aktif bir yaşam ve gıda güvenliğine sahip ürünler ile dengeli ve düzenli bir beslenmeyle mümkün olduğunun bilincinde olarak hayata geçirdiğini belirtti. Başarır, “Tüm dünyada değişen yaşam koşulları ve artan refah seviyesi ile birlikte fiziksel aktivite giderek azalırken, dengesiz ve düzensiz beslenme alışkanlıkları yerleşiyor. Başta beslenmenin olmazsa olmazı gıda güvenliği konusundaki know-how’ımız ve uygulamalarımız ile olmak üzere, dengeli ve düzenli beslenmenin hareketli yaşam ile desteklenmesinin sağlıklı olmamızdaki en büyük unsur olduğunu düşünüyor ve tüm çalışmalarımızı bu yönde yapıyoruz.  Biz tüketicilerimize ‘Yediğin kadar yak, yaktığın kadar ye’ diyoruz” diye konuştu.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52