Sodexo'nun 2013 büyüme hedefi yüzde 20

Türkiye’de 20. yılını kutlayan Sodexo, 2013’te yüzde 20 büyümeyi hedefliyor. Ayrıca, etik değerlere ve sosyal sorumluluk projelerine ağırlık verecek.

Sodexo'nun 2013 büyüme hedefi yüzde 20
Bu yıl Türkiye’deki 20. yılını kutlayan Sodexo, 2013 planını açıkladı. 2013’te yüzde 20 büyümeyi hedefleyen şirket, kapsamlı hizmet çözümlerine odaklanacak, etik değerlere ve sosyal sorumluluk projelerine ağırlık verecek.

1992 yılından beri Türkiye'deki hizmet pazarına pek çok katkıda bulunan Sodexo, bugün ülkemizin 20 ilinde, yaklaşık 2.500 çalışanıyla, pek çok sektörün ana faaliyet alanına girmeyen ama iş hayatının ayrılmaz parçası olan destek hizmetlerini sunuyor.  İş hacmi 100 milyon TL seviyesinde olan Sodexo Türkiye, yemek, temizlik, teknik bakım, resepsiyon, toplantı odası yönetimi, posta ve doküman yönetimi, alan yönetimi ve taşınma, güvenlik, filo yönetimi, personel taşımacılığı ve arşiv çözümlerini içeren geniş yelpazedeki hizmetleriyle müşterilerine  kapsamlı yerinde hizmet çözümleri tasarlıyor, yönetiyor ve sunuyor.

Sodexo 2013 yılı için de iddialı
2013 hedeflerinin belirlendiği ve Türkiye’deki 160 şirket yöneticisinin katıldığı toplantıdan çıkan kararlara göre gelecek yıl, yüzde 20 büyümeyi hedefleyen şirket, ayrıca kapsamlı hizmet çözümlerine odaklanacak ve sosyal sorumluluk projelerine ağırlık verecek. Paydaşlarıyla tüm iş ilişkilerini kusursuz bir şekilde yönetebilmek için  ‘’İş Dürüstlüğü İlkeleri’’ belirleyen Sodexo, her bir çalışanının uymayı taahhüt ettiği ilkelere de bağlı kalacak.

2013 yılına yönelik hedeflerini açıklayan Sodexo Genel Müdürü Sinan Fındıkoğlu, “Sodexo olarak,  2013 yılında yüzde 20 büyümeyi hedefliyoruz. Türkiye ekonomisine paralel olarak belirlediğimiz bu büyüme hedefimiz doğrultusunda öncelikle hedef tespit etme yöntemiyle belirlendiğimiz sektörlerdeki büyük sanayi tesislerine odaklandık. Bu sektörlerde müşteri ihtiyaç, beklentilerini daha iyi analiz edip, onların ekosistemlerine uygun hizmet çözümleri sunuyoruz” dedi.

Tesis yönetimi projelerinin sayısını arttırmak istediklerini de kaydeden Fındıkoğlu, “Global çapta ciromuzun yüzde 96’sı yerinde hizmet çözümlerinden geliyor. Yemek, temizlik, teknik bakım, bahçe bakım ve ilaçlama gibi hizmetlerin  tamamından  oluşan  kapsamlı  hizmet çözümlerine odaklanmamız da büyüme hedeflerimizi yukarı taşıyor” diye konuştu.

Sinan Fındıkoğlu, “Daha İyi Yarınlar Planı’’ (The Better Tomorrow Plan) adını taşıyan sürdürülebilir gelişim taahhüdüne 2013  yılında giderek artan oranda ağırlık vermek istediklerini de ifade etti.
Sodexo Grup tarafından oluşturulan bu planın, Sodexo’nun faaliyette bulunduğu 80 ülkede uygulandığını anımsatan Fındıkoğlu, sağlık ve iyi yaşam, çevre ve yerel topluluklar önceliklerine dayanan  14 farklı taahhüt üzerine kurgulandığını kaydetti.
2012 yılında birçok taahhüdü yerine getiren şirket, sağlık ve iyi yaşam önceliği kapsamında hizmet verdiği misafirlerinin fazla şeker, tuz ve yağın vücutta bıraktığı olumsuz etkileri engellemek için bu ürünlerin kontrollü olarak kullanmalarına katkıda bulunuyor. Bu kapsamda müşterileri ile beraber gerçekleştirdiği uygulamalar ile tuz tüketiminde %42, yağ tüketiminde %10’a varan düşüşler sağlandı.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52