Pakmaya profesyonel pastacılık pazarında

Pakmaya, profesyonel pazar için tasarladığı yeni "Profesyonel Pastacılık Ürün Grubu"nun lansmanını yaptı.

Pakmaya profesyonel pastacılık pazarında
Tuğba Kızıltuğ / Gıdavitrini
Dünyanın en büyük ekmek mayası üreticilerinden olan Pakmaya gıda sektörüne damgasını vuran yenilikçi adımlarını sürdürüyor. 2012'nin 3'üncü çeyreğinde tüketicilere yönelik "Pişirme Yardımcı Malzemeleri" pazarına giren Pakmaya, profesyonel pazar için tasarladığı yeni "Profesyonel Pastacılık Ürün Grubu"nun lansmanını yaptı. Ünlü Fransız Şef Jean Marc Serra'nın lansmanda yaptığı gösteri büyük ilgi çekti.

13 Aralık 2012-İstanbul; Pakmaya, mayadan sonra yeni ürün gruplarında elde ettiği başarıyı ve sağladığı güveni "Profesyonel Pastacılık Ürün Grubu" ile sürdürmeyi hedefliyor. Lezzetinden ve kalitesinden asla ödün vermeyen Pakmaya, pastaneler, unlu mamül üreticileri, catering şirketleri, zincir mağazalar, Horeca ve diğer tüm EDT (Ev Dışı Toplu Tüketim) müşterilerine yönelik olarak "Profesyonel Pastacılık Ürün Grubu"nu sundu. Yeni ürün grubu İstanbul Cevahir Otel'de yapılan lansmanda tanıtıldı. Ünlü Fransız Şef Jean Marc Serra yaptığı gösterilerle toplantıya renk kattı.

Pakmaya, değişen tüketici talep ve beklentilerini karşılayacak, daha kaliteli, daha dayanıklı ürünler geliştirmeyi hedefleyerek Ar-Ge ve inovasyon çalışmalarını hızlandırdı.  Bu çalışmalar sonucunda geliştirilen "Profesyonel Pastacılık Ürün Grubu" sıvı ve toz şantiler, muffin ve browni gibi hazır kek miks toz ürünleri, çikolatalar, jöleler ve pişirme yardımcısı ürünlerinden oluşuyor. Ürünlerinin gelişiminde her zaman kullanıcılarının deneyim ve yorumlarından faydalandığını vurgulayan Pakmaya, hızlı ve sürekli teslim olanakları ile bu sektördeki hizmet kurumlarına büyük kolaylık sunmayı hedefliyor.



Pakmaya kendisine inanan ve güvenen
tüketicilere yepyeni ürünler sunuyor!

Cevahir Otel'de 13 Aralık 2012 Perşembe günü yapılan " Profesyonel Pastacılık Ürün Grubu" lansmanında Satış ve Pazarlama Müdürü Eyüp Doruk grubun vizyonunu anlatarak şu bilgileri verdi:
"Müşterilerimizin markamıza duyduğu güven ve bağlılık bize yeni ürün grupları yaratmak konusunda güç verdi. Bize inanan ve güvenen tüketicilerimize, mayada ortaya koyduğumuz uzmanlıktan beslenerek yepyeni ürünler sunmak üzere çalışmalarımıza hız verdik. Sonuç olarak ortaya önce Pişirme Yardımcıları ürün grubumuz çıktı ve şimdi de 20 bin civarında işletme ve 200 milyon TL üstünde bir ciro ile gıda sektöründe önemli bir segment olan Profesyonel Pastacılık alanında geliştirdiğimiz ürün grubumuzu sizlere sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Müşterilerimize kalite, karlılık ve hız artışı sağlayacak özel ürünler üretmek amacındayız. Sürdürülebilir büyüme politikamızla, 3 yıllık projeksiyonda pazardaki ilk 3 firma arasında olmayı hedefliyoruz. Ayrıca kuracağımız Pakmaya Pastacılık Eğitim Merkezi ile müşterilerimizin mesleki gelişimlerine katkı sağlayacağız."

Ünlü Fransız Şef Jean Marc Serra’nın muhteşem gösterisi
Toplantının ilgi çeken bir özelliği de dünyanın önemli pastacılık okullarından biri olan "Ecole de Boulangerie et de Pâtisserie"nin Şefi Jean Marc Serra'nın yaptığı gösteri oldu. Serra, yaptığı ilginç ve bir o kadar da faydalı bilgilerini paylaştığı gösterilerle salonun tüm ilgisini topladı. "Salon de the Recard", "Le Chateau de Vayres" ve "Patisserie Buck a Bordeaux" gibi prestijli kurumlarda pastacılık şefliği yapan Jean Marc Serra, 2006 yılından bu yana Avrupa'nın en önemli pastacılık okullarından Ecole de Boulangerie et de Pâtisserie'de pastacılık eğitimi veriyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52