Bebek mamasına 3 milyon TL yatırım

2009'da 20 milyon TL yatırım ile Ankara'daki fabrikasını faaliyete geçiren Hero Baby, ürün içeriğinde kullandığı meyve güvenliği için her yıl 3 milyon TL yatırım yapıyor.

Bebek mamasına 3 milyon TL yatırım

Gıda devi Ülker, Hero ortaklığında kurduğu bebek maması markası Hero Baby için yatırım yapmaya devam ediyor. 2009 yılında 20 milyon TL yatırım ile Ankara'daki fabrikasını faaliyete geçiren Hero Baby, ürün içeriğinde kullandığı meyve güvenliği için her yıl 3 milyon TL yatırım yapıyor. Tüm üretimlerinde mevsiminde toplanmış, zirai kalıntısı olmayan, analizlerden geçirilmiş, onaylanmış ürünler kullandıklarını belirten Hero Gıda Genel Müdürü Mehmet Erol, "Ülker Hero Baby olarak, mamalarımızda kullandığımız meyve ve sebzeleri kendimiz yetiştiriyoruz.

Kontrollü Tarım kapsamında yılda; 230 çiftçi ve bahçe sahibine ait, 356 futbol sahası büyüklüğünde bahçede, 110 bin adet ağaçtan, 4 bin ton yaş meyve ve sebze temin ediyoruz. Ülker Hero Baby kavanoz mamalarında kullanılan meyveler 530 değişik maddenin analizinden geçiyor" bilgilerini verdi.

Meyvelerin yüzde 100'ü Türkiye'den
Bu işe ilk başladıklarında meyvelerin sadece yüzde 5'ini Türkiye'den temin edebilir durumda iken, bugün tropikal meyveler hariç meyvelerin yüzde 100'ünü Türkiye'deki kontrollü tarım yapılan bahçelerinden sağladıklarını dile getiren Erol, bu sayede Türk meyvecilik sektörüne bebek meyvesi kalitesinde ürün yetiştirme bilincini yerleştirdiklerini vurguladı.

İspanya'da 300, İngiltere'de 163 olan bebek başı kavanoz mama tüketiminin Türkiye'de 17 kavanoz olduğun aktaran Erol, "Bu konuda gidecek daha çok yolumuz var. Çalışmalarımızla tüm annelere, Ülker Hero Baby kavanozlarındaki meyvelerin bebekleri için en iyisi olduğunu anlatıp, güvenlerini kazanmayı hedefliyoruz" dedi.

Mehmet Erol, ihracat ile ilgili "Ülker Hero Baby mamalarını 36 ülkeye ihraç ediyoruz. 2011'de 2010'a göre ihracatımız 3 kat arttı, 10 milyon TL'ye ulaştı. 2012'de ise %100 büyüme hedefliyoruz" diye konuştu.

Toplam mama pazarının yüzde 12'sini oluşturan kavanoz mamada; pazarı oluşturan ve büyümesini sağlayan marka konumunda olan Ülker Hero Baby, yüzde 52'lik tonaj payı ile açık ara liderliğini sürdürüyor.
Kobiden

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52