Şaypa unlu mamullerine yoğun ilgi

Şaypa mağazalarında günlük olarak hazırlanan baklava, tulumba, şekerpare, güllaç ve yaş pasta gibi unlu mamul çeşitleri müşterilerin beğenisine sunuluyor.

Şaypa unlu mamullerine yoğun ilgi
Toplam 58 şubesi, 2 bin 300’e ulaşan personeli ve yılda hizmet verdiği 28 milyon müşterisi, ülke ekonomisine sağladığı yıllık 500 milyon TL’lik ticari hacmi ile perakende sektörünün lokomotifi Şaypa, bu başarısını unlu mamul üretiminde de sürdürüyor. Mağazalarda kurulan modern fırınlarda uzman personel tarafından günlük olarak hazırlanan baklava, tulumba, şekerpare, güllaç ve yaş pasta gibi unlu mamul çeşitleri müşterilerin beğenisine sunuluyor.
Ürün çeşitleri hakkında Şaypa Genel Müdürü Yusuf Şaylı, her türlü damak zevkine uygun lezzetleri tüketicilerle buluşturduklarını vurguladı. Şaylı, doğal ve katkısız olarak üretilen 150’ye yakın farklı ürün içerisinde özellikle tatlı seçeneklerinin tercih edildiğine dikkat çekerek, “8 yıldır unlu mamul üretimi yapıyoruz. Şaypa olarak Ramazan ayında rekor denebilecek satışlara imza attık, unlu mamul ve tatlı satışlarında bu reyonlarımızla hizmet vermeye başladığımızdan bu yana en yüksek seviyeleri gördük. Ramazan ayında toplamda 35 ton baklava çeşidi, yaklaşık 40 ton tulumba tatlısı ve şekerpare, 10 ton güllaç ile 15 bin adet yaş pasta satışı gerçekleştirdik” dedi.
kobiden.com

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52