Simit Sarayı Turquality ile küresel marka oluyor

Simit Sarayı, Türkiye’nin markalaşmasına yeni açılımlar getiren dünyanın ilk ve tek markalaşma programı Turquality’ye dahil oldu.

Simit Sarayı Turquality ile küresel marka oluyor
Yurtiçi ve yurtdışında 5 bin 500 çalışanıyla her gün 450 bin ziyaretçi ağırlayan Simit Sarayı, 2007 yılında dünya çapında Türk markaları yaratmak için başlatılan ve Türkiye’nin markalaşmasına yeni açılımlar getiren dünyanın ilk ve tek markalaşma programı Turquality’ye dahil oldu.

Turquality Programı’na seçilmekten büyük gurur duyduklarını belirten Simit Sarayı İcra Kurulu Başkanı Abdullah Kavukcu, “Turquality kapsamına alınmamızın, markamız için büyük bir fırsat ve önemli bir destek olduğunu düşünüyorum, belirlenen hedeflerimize ulaşmamız şimdi çok daha hızlı ve kolay olacak. Simidi ve diğer geleneksel tatlarımızı dünyaya tanıtarak, Türkiye’den bir dünya markası çıkarma ve diğer markalara da öncü olma hedefimize her geçen gün daha da yaklaşıyoruz. 2013’ün ilk altı ayını yüzde 100’lük bir büyümeyle tamamladık. Turquality’le birlikte kendimize 2013 yılı sonunda kadar 280 mağaza, 2018 yılında ise Türkiye’de 440, yurtdışında 560 olmak üzere toplam bin mağazaya ulaşma hedefi koyduk” dedi.

Aylık ortalama 800 adet franchise başvurusu aldıklarını ve bu taleplerin yarısından çoğunun yurt dışı olduğunu söyleyen Kavukcu, “2014 yılı yurtdışı büyüme hedeflerimizi ikiye katladık. 2014 yılında İngiltere’de ve Amerika’da yeni mağazalar açacağız, Hollanda ve Almanya pazarlarındaki büyümemizi de sürdüreceğiz. Ortadoğu’daysa master franchise konusundaki görüşmelerimiz devam ediyor” dedi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52