Caffé Nero’yu yolcular büyütecek!

Caffé Nero, TAV Havalimanları iştiraki BTA ile işbirliğine giderek 13 noktada yeni mağaza açtığını duyurdu.

Caffé Nero’yu yolcular büyütecek!
Gıdavitrini - Yılın ilk iki ayında açtığı toplam 14 mağazayla %85 büyüyen Caffé Nero, özellikle havalimanları ve deniz otobüslerinde bulunan mağazalarıyla aylık misafir sayısını 650.000 kişiye ulaştırmayı başardı. 2012 Yılında 56 mağazaya ulaşarak geçtiğimiz yıla göre iki buçuk kat büyümeyi hedefleyen Caffé Nero, bu yıl Türkiye’de 8 milyondan fazla kişiye içecek içirmiş olacak. Caffé Nero ve BTA, 14 Mart 2012 Çarşamba günü düzenledikleri basın toplantısıyla havalimanları ve deniz otobüslerine yönelik gerçekleştirdikleri iş birliklerini duyurdu. Atatürk Havalimanı’nın dış hatlar terminalinde yeni açılan Caffé Nero mağazasında düzenlenen toplantıda, Caffé Nero Türkiye Yönetici Ortağı Işık Keçeci Aşur ve BTA İcra Kurulu Başkanı Sadettin Cesur, yaptıkları açıklamada yabancı yolcuları havalimanlarında, yerli turistleri ise deniz otobüslerinde premium hizmetle buluşturduklarını söyledi.

Son iki ayda 14 yeni mağaza açtı, %85 büyüdü
Misafir sayısını 650.000’e yükseltti
Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de her adımlarını en kaliteli hizmeti sunma felsefesiyle attıklarını vurgulayan Caffé Nero Yönetici Ortağı Işık Keçeci Aşur, “BTA ile en önemli ortak noktamızda bu; yani her ikimizde kalitede buluşuyoruz. Bu beraberlik sonucunda Caffé Nero’nun dördü İstanbul Atatürk Havalimanı, ikisi Ankara Esenboğa Havalimanı, biri İzmir Adnan Menderes Havalimanı ve altısı İDO deniz otobüslerinde olmak üzere toplam 13 noktada bulunan mağazalarıyla yerli ve yabancı yolculara hizmet etmeye başladığını duyurmaktan büyük mutluluk duyuyorum,” dedi.
Yılın ilk iki ayında 14 mağaza açarak toplam 35 mağazaya ulaştıklarını söyleyen Aşur sözlerine şöyle devam etti: “Geçtiğimiz yılın ilk iki ayına göre %85, son iki ayına göre ise %40 büyüdük. Bu büyümede en büyük pay, elbette havalimanı ve deniz otobüslerinde bulunan toplam 13 yeni mağazamız. Bu yeni mağazaların Caffé Nero’ya önemli bir ivme kazandıracağına inanıyorum. Yeni mağazalarımızla birlikte aylık misafir sayımızın 650 bine çıkmış olması da bunun en önemli kanıtı. Dolayısıyla kurulduğumuz günden bu yana ağırladığımız toplam 15 milyon misafir sayısını kısa bir zaman içinde iki buçuk katına çıkartacağımıza inanıyorum. Yeni açılacak mağazalarımızla birlikte Türkiye’de 2012 yılında 8 milyondan fazla kişiye içecek içirmiş olacağız.”
“Doğru noktalarda olacak ve 2012’de iki buçuk kat büyüyeceğiz”
“Caffé Nero olarak 2012 yılı hedefimiz doğru noktalarda açacağımız yeni mağazalarla iki buçuk kat büyümek. Dolayısıyla yıl sonuna kadar mağaza sayımızı 56’ya yükseltmeyi hedefliyoruz. Ancak mağaza sayımız ne kadar büyük olursa olsun, önceliğimiz her zaman kaliteyi korumak. Zaten Nero’nun 500’e yakın mağazası bulunan İngiltere’de 8 yıl üst üste ‘en beğenilen kahve markası’ seçilmesini buna borçluyuz. Caffé Nero, İngiltere’de ‘Milano’nun batısındaki en iyi espresso’ olarak anılıyor. Biz de Caffé Nero Türkiye olarak, bunu ‘Milano’nun doğusundaki en iyi espresso’ yapma hedefi ve heyecanıyla çalışıyoruz.”
Mobil yaşamı konforlu hala getiriyor
Daha fazla yolcu ağırlamaya başladıkları yeni mağazalarıyla birlikte, modern hayatın insanları daha “mobil” bir yaşam şekli sürdürmeye yönelttiğini fark ettiklerini söyleyen Işık Keçeci Aşur, “Bu nedenle tüm mağazalarımızda artık bu yeni mobil yaşam şeklinin gerektirdiği konforu sunacak bakış açısıyla detaylandırıyoruz. Tıpkı bir noktadan başka bir noktaya yetişmeye çalışan yolcularımızın olduğu gibi, hızlı ve mobil bir hayat süren tüm misafirlerimiz mükemmel lezzetlerimiz ve konforlu hizmetimizle Caffé Nero’da kendilerini evlerinde hissedecekler. Dahası yerli ya da yabancı tüm misafirlerimiz, konakladıkları her mağazada ülkemizin ve Nero’nun zengin Akdenizli kimliklerini birleştirerek oluşturduğumuz eşsiz bir kültür senteziyle tanışacak.
BTA bir dünya markası
Hizmet verdikleri havalimanlarında, farklı ülkeler ve kültürlerden günde ortalama 100 bin kişi geçtiğini vurgulayan BTA İcra Kurulu Başkanı Sadettin Cesur, beğenisi yüksek, dünyanın her yerinde aynı hizmet kalitesini bekleyen bir kitleye hizmet ettiklerini belirtti ve şöyle devam etti: “BTA olarak bugün 9 havalimanında 146 noktada on binlerce yolcuyu dünya lezzetleriyle buluşturuyoruz. Kendi markalarımızın yanı sıra kurumsal değerlerimizin uyuştuğu dünya markaları ile çalışmayı tercih ediyoruz. Ayrıca yaptığımız araştırmalarda yolculardan gelen talepler arasında Caffé Nero bulunuyordu. Bu nedenle Caffé Nero ile işbirliği yapmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Caffé Nero ile yenilikçilik, üst düzeyde güler yüzlü hizmet, misafirperverlik gibi değerleri paylaşıyoruz ve işbirliğimizi daha da ileriye taşımayı umuyoruz.” dedi.

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker, Caffé Nero, BTA, Sadettin Cesur, TAV, Milano, Işık Keçeci Aşur, İDO, Havalimanı

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52