Polsan ikinci 'Oyak' olma yolunda

Adapazarı Hendek'te doğal mineralli su üretimine giren Polsan, yakında maden suyu yatırımı gerçekleştireceğini duyurdu. Kurumun ekonomik gidişi Oyak'ı hatırlatıyor.

Polsan ikinci 'Oyak' olma yolunda

Atasu firmasının çatısı altında Elmacık markasıyla su sektörüne giren Polis Bakım ve Yardım Sandığı Vakfı (POLSAN), Adapazarı Hendek'teki üretim tesisine 32 milyon liralık yatırım yaparak doğal mineralli su üretiyor.

Türkiye'de içme suyunda ozon kullanmayan ve damacanalarda Bisphenol A (BPA) maddesi bulundurmayan tek firma olarak sektöre girdiklerini belirten Atasu Genel Müdürü Cevat Kabataş, "Piyasadaki sulardan farklı olduğumuz önemli noktalardan birisi de, doğal mineralli su olmamız. Piyasanın en yüksek mineralli suyuyuz. Bir litrede 178 mg mineral düzeyimiz var. Piyasadaki suların neredeyse tamamı kaynak suyu. Doğal mineralli su üreten firmalar çok az." dedi. Damacanalardaki kanserojen madde olan Bisphenol A (BPA) maddesi Türkiye'de ilk defa Elmacık Su damacanalarında kullanılmayacak. BPA maddesinin, damacanaları sağlamlaştırmak ve uzun ömürlü olması için kullanılan bir madde olduğunu, fakat bu malzemeleri kullanan çocuklarda birçok rahatsızlığın görüldüğünü belirten Kabataş, BPA maddesini damacanalarda kullanmadıklarını belirtti. İçme suyu sektöründe yukarı sıraları hedeflediklerini ifade eden Kabataş, "Hedefimiz, beş yılda Türkiye'nin su sektöründeki ilk beş markadan bir tanesi olabilmek. Arkamızda POLSAN gibi bir şirketler grubunun verdiği destek ve güvenle biz bu işe adım atıyoruz." diye konuştu. Önümüzdeki yıl Atasu olarak suyun yanında hem sade hem de meyveli olarak soda yatırımı yapmayı planladıklarını söyleyen Kabataş, şu anki tesislerde bununla ilgili yerlerinin hazır olduğunu, ekipman ve makineler ile ilgili çalışmalar içerisinde olduklarını da bildirdi.

Tüketiciler, üretimi canlı seyredecek
Ramazan ayı ile birlikte televizyon reklamlarına da başlayacaklarını duyuran Kabataş, ulusal çapta herkesin bilebileceği bir marka haline gelmeyi amaçladıklarını dile getirdi. Tüketici ile aralarında şeffaf bir ilişki kuracaklarını da dile getiren Kabataş, şunları aktardı: "Tüketicinin bizimle ilgili bir sorusu olduğu zaman, internet sitemiz üzerinden bize her zaman ulaşabileceği bir platform olması. Profesyonel ekibimiz, 48 saat içerisinde gerekli cevapları verecek. Bunun dışında yakın zamanda tesisimize kameralar yerleştireceğiz ve tüketiciler, istediği zaman internet üzerinden canlı olarak üretim aşamalarımızı görebilecek. Bu da sektörde kimsenin yapmadığı bir şey ve bizim bu manada ne kadar şeffaf olduğumuzu gösteriyor."
Harun İlhan - Zaman

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52