Tatlıcı Tombak franchise sistemini yeniledi

Tatlıcı Tombak, yenilenen franchise sistemi ile karlı yatırımın kapılarını aralıyor. 2012 yılı sonuna kadar 20 yeni şube açmayı hedefleyen marka, özellikle Marmara Bölgesi ve İstanbul’dan gelen talepleri değerlendiriyor…

Tatlıcı Tombak franchise sistemini yeniledi
Geleneksel sütlü tatlıları modern yorumlarla tüketiciyle buluşturan Tatlıcı Tombak, yeni franchise sistemi ile en karlı iş modeli olma konusundaki iddiasını ortaya koyuyor. Yenilenen Tatlıcı Tombak franchise sistemi, yatırımcılar için “kazan kazan ilişkisi” yaratarak önemli fırsatlar sunuyor. Her bir yatırımcıya markası altında az maliyetle birden fazla şube açma fırsatı sunan Tatlıcı Tombak, yatırımcıların şubeleşme şansını artırıyor. Yeni sistemde kentsel dönüşüme ayak uyduran bir marka olmaya özen göstererek özellikle caddelerde büyümeye odaklanan Tatlıcı Tombak, alışveriş merkezlerinden çıkıp kentin yaşadığı yerlere yoğunlaşıyor. Az sayıda franchise sahibi ile çok sayıda şube açmaya odaklanan Tatlıcı Tombak 2012 sonuna kadar 20 yeni franchise şubesi açmayı hedefliyor.
Franchise alan kişilerin az maliyetle çok şube sahibi olması için çalıştıklarını anlatan Tatlıcı Tombak Genel Müdürü Hüseyin Demirel, ”Yeni sistemimizde öncelikle caddelerde ve AVM’lerde büyümeye odaklanıyoruz. Tatlıyı seven, tatlıya ihtiyaç duyan müşterilere kolay ulaşabilmek için caddeleri tercih ediyoruz ama AVM’lerden de kopmuş değiliz. Kentsel dönüşüme ayak uydurabilen marka olarak alışveriş merkezlerinden çıkıp kentin yaşadığı yerlere yoğunlaşmak gerekir diye düşünüyoruz. Yeni sistemimizde özellikle Marmara Bölgesi ve İstanbul’da büyümeyi hedefliyoruz” diyor.
Şube dekorasyonları yenilendi
Modern dekorasyonu ile öne çıkan Tatlıcı Tombak şubeleri, düşük yatırım ve yüksek kar marjı ile emsalleri arasından sıyrılıyor. Markanın 35-40 m2 arasındaki bir şube için talep ettiği yatırım maliyeti ise 60 bin TL. Tüm şubelerinin uzun çalışmalar sonrasında deneyimli içmimarlar tarafından tasarlanan özel dekorasyonu ile yatırımcılara anahtar teslim sunan Tatlıcı Tombak’ın agresif büyüme politikası olmadığının altını çizen Demirel, “Özellikle sosyal medya üzerinden gelen yoğun franchise talebiyle karşı karşıyayız. Fakat asıl başarının dükkân sayısını artırmakta değil, ürün ve hizmet kalitesini korumakla geleceğine inanıyoruz. Bu nedenle çok seçici davrandığımızı belirtmem gerekir” diyor.
Yatırımların geri döşünün maksimum 12 ay olduğunu anlatan Demirel, “Tatlıcı Tombak sistemiyle uyumlu çalışabilecek yatırımcıları franchise sistemimize dâhil ediyoruz. Franchise için başvuran adaylarda; analiz yeteneği kuvvetli, vizyon sahibi, büyüme ve büyütmeye odaklı kişileri tercih ediyoruz. Sistemde yatırım maliyeti, maksimum 12 ay gibi bir zamanda geri dönüş sağlıyor. Ayrıca adaylardan bir de teminat mektubu istiyoruz” dedi.

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52