Malatya Pazarı'ndan kış çayları serisi

Malatya Pazarı yılın ilk ayında ürün gamına Kış Çayları Serisi’ni ekledi. 17 farklı bitki çayından oluşan seride farklı ambalaj alternatifleri hazırlandı.

Malatya Pazarı'ndan kış çayları serisi
Malatya Pazarı yılın ilk ayında ürün gamına Kış Çayları Serisi’ni ekledi. 17 farklı bitki çayından oluşan seride 20 gramdan 150 grama kadar farklı ambalaj alternatifleri hazırlandı. Aşk çayı, kış çayı, enerji çayı gibi pek çok farklı lezzetler sunan seri, Malatya Pazarı mağazalarında satışa sunuldu.

Türkiye'de kuru meyve ve kuruyemiş sektörünün öncülerinden Malatya Pazarı yeni yılda ürün gamına Kış Çayları Serisi’ni ekledi. 20 gram ile 150 gram arasında  değişen farklı ambalajlarda hazırlanan seri, her bütçeye uygun olacak şekilde tasarlandı. 17 farklı bitki çeşidinden oluşan kış serisinde Aşk çayından, kış çayına, tarçın çayından, limon çayına kış mevsiminin vazgeçilmezleri kullanıldı.

Malatya Pazarı yönetim kurulu üyesi Murat Palancı,” Kuru meyve ve kuru yemişten sonra baharat, lokum, pekmez ve gurme serisi ile tüketiciye farklı alternatifler sunduk. Buna sıcak içecekleri de ekleyerek Kış Çayları Serisi’ni hazırladık. Bu ürünleri Malatya Pazarı mağazalarında tüketicinin beğenisine sunduk” dedi.
2013 yılında zincir marketlere özel de ürün çalışmalarının olacağını ifade eden Murat Palancı, “ İlk ürünümüzün Ar-Ge çalışmaları tamamlandı ve üretimine başlandı. Kuru meyvelerden oluşan seri, Mısır Çarşısı’ndaki kuru meyve kalitesi ile 200 gramlık Doypack ambalajlarda hazırladı. Ürün şubat ayında zincir mağazalar ve seçkin marketlerde tüketici ile buluşacak.” dedi.

1870’ ten günümüze gelen Malatya Pazarı sektördeki hayatına Malatya'da adım attı. Ardından İstanbul'da Mısır Çarşısı’nda geleneksel lezzetlerin ilk adresi oldu. Modern teknoloji ve geleneksel üretimi başarıyla harmanlayarak zengin kuruyemiş ve kuru meyve çeşitlerini tüketicilerinin beğenisine sunarak sektördeki öncü firmalardan oldu. İnsan sağlığını gözeten öncelikli yerli girdiler kullanarak ülke ekonomisine katkıda bulunan firma; gittikçe gelişen satış, pazarlama ve dağıtım ağı ile geleneksel lezzetlerini yerli ve yabancı tüketiciler ile buluşturuyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52