Yeni yıla girerken çekirdek çıtladık!

Papağan Kuruyemiş, yılbaşı döneminde kuruyemiş tüketimini inceledi. Buna göre yılbaşında en çok ay çekirdeği tüketildi.

Yeni yıla girerken çekirdek çıtladık!
Yılbaşı, kuruyemişin en yoğun olarak tüketildiği dönemlerden biri. Papağan Kuruyemiş, bu döneme ilişkin organize marketlerden elde edilen verileri inceledi. Buna göre yılbaşında en çok ay çekirdeği tüketildi. Satılan kuruyemişin %30’u ay çekirdeği oldu. Bu yılbaşının sürprizi olarak ise patlamış mısır öne çıktı. Marketlerde sunulan hazır popcorn büyük ilgi gördü.

Paketli kuruyemişin yenilikçi markası Papağan Kuruyemiş, yılbaşı alışverişinin yoğunlaştığı ve sona erdiği 24-31 Aralık 2012 dönemindeki tüketim verilerini derledi. Papağan’nın hizmet verdiği Türkiye çapındaki organize marketlerden elde edilen verilere göre, ülkemizde en çok ay çekirdeği tüketildi. Tüketicinin satın aldığı kuruyemişin %30’u ay çekirdeğinden oluştu.

Ay çekirdeğini yüzde 10’luk oranla kokteyl olarak da anılan karışık kuruyemiş paketleri takip etti. Karışık kuruyemişi antep fıstığı ve tuzlu yer fıstığı takip etti.

Yılbaşında genel olarak daha az tercih edilmekle birlikte kuru meyvelerde en çok çekirdekli siyah üzüm ve kuru erik ilgi gördü.

Yılbaşı sofralarında patlamış mısır da yerini aldı
Yeni yıla girerken, hazır patlamış mısır yani popcorn da çokça tercih edildi. Birkaç yıl öncesine kadar sadece evde hazırlanabilen popcorn artık paketlenmiş ve hazır halde neredeyse tüm marketlerde tedarik edilebiliyor. Papağan Kuruyemiş’in de Bimola markasıyla sunduğu patlamış mısırın tüketimi, bazı marketlerde %24’lere varan oranda tercih edildi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52