Yemeksepeti Katar ve Umman’da

Online yemek siparişi sitesi Yemeksepeti’nin Ortadoğu bölgesindeki yatırımı Foodonclick.com, Birleşik Arap Emirlikleri’nin ardından Katar ve Umman’da da hizmet vermeye başladı.

Yemeksepeti Katar ve Umman’da

Foodonclick.com markası ile faaliyet gösterdiği Ortadoğu bölgesindeki yatırımlarına hız veren Yemeksepeti, Birleşik Arap Emirlikleri’nin ardından Katar ve Umman’da da hizmet vermeye başladı. Foodonclick.com, böylece Birleşik Arap Emirlikleri’nin Dubai, Sharjah ve Abu Dhabi şehirlerinin yanı sıra Katar’ın Doha ve Umman’ın Muskat şehirlerini de kapsayarak, hizmet verdiği ülke sayısını 3’e, şehir sayısını ise 5’e çıkarmış oldu.

Yemeksepeti CFO’su Gökhan Akan, Yemeksepeti’nin Türkiye’nin ilk ve en büyük online yemek siparişi sitesi olduğunu hatırlatarak, “Ülkemizde gösterdiğimiz başarıyı yurtdışı pazarlara da taşımak amacıyla 2010 yılının ikinci yarısında Foodonclick.com’u hayata geçirdik. İlk aşamada sadece Dubai’de hizmet veren site daha sonra Sharjah ve Abu Dhabi’yi de hizmet alanına dahil etti. Son olarak eklenen Katar’ın Doha ve Umman’ın Muskat şehirleri ile Foodonclick.com’un Ortadoğu’da geniş bir bölgede online yemek siparişi denince akla gelen ilk marka olacağına inanıyoruz. Stratejik ortaklık olarak değerlendirdiğimiz General Atlantic yatırımı ile hedefimizdeki yurtdışı açılımlara hız verdik. 2013’ün yurtdışında daha fazla yere bayrak dikeceğimiz bir yıl olacağını öngörüyoruz” diye konuştu.

Gökhan Akan, “Diğer internet projelerinden farklı olarak bizim iş kolumuzda sahaya inip restoranlarla tek tek anlaşmak gerektiğinden, her ne kadar ön çalışma için gereken zaman daha uzun olsa da bu süre zarfında öğrendiklerimizle işimizi yerelleştirebiliyoruz. Böylece her yeni projenin başarı şansı çok daha yüksek oluyor. Önümüzdeki dönem odaklanacağımız bu bölge yemek alışkanlıkları açısından Türkiye’ye çok benziyor, ayrıca teknolojiye adapte olma hızları ve akıllı telefon penetrasyonu da çok yüksek olması sebebiyle bizi heyecanlandırıyor” dedi.

Foodonclick.com’daki çok hızlı bir büyüme trendi ile geçen senenin 3 katı daha fazla sipariş aldıklarını vurgulayan Gökhan Akan, ayrıca bölgenin internet altyapısı ve kullanım alışkanlıklarında da hızlı büyümesi ile önümüzdeki dönem benzer hızda büyüme göstermesini beklediklerini sözlerine ekledi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52