Yabancı halkasını kırmayı hedefliyor

Kümes, bu yıl 20 şubeye ulaşmayı hedefliyor. Zincir fast food alanında yabancı üstünlüğünü kırmayı planlayan Kümes, hazırladığı 50 menünün patentini aldı.

Yabancı halkasını kırmayı hedefliyor
Yaklaşık 3 yıl önce "Tavuk Kümes'ten Yenir" sloganı ile yola çıkan ve iki yıl içinde 9 şubeye ulaşan Kümes', bu yıl 20 şubeye ulaşmayı hedefliyor. Zincir fast food alanında yabancı üstünlüğünü kırmayı planlayan Kümes, hazırladığı 50 menünün patentini aldı. Kümes Genel Müdürü Zafer Kılıç, fuarda karşılaştıkları yüksek isim hakkı ve bayilik bedellerinden dolayı kendi markalarını hayata geçirmek için harekete geçtiklerini söyledi. Hedeflerinin frachise veren bir firma olarak ulusal pazara açılmak olduğunu hatırlatan Kılıç, "Bu amaçla ilk yılımızda 50 menü hazırladık ve bu menülerin patentlerini aldık. Tüm operasyonel ve mali konuları, satın alma süreçlerini, stok takibini, satış işlemlerini, maliyet ve karlılıkla ilgili tüm faaliyetleri takip edebileceğimiz güçlü bir yazılım ve donanım ağı kurduk" dedi. Profesyonelleşme safhasında Ar-Ge, kurumsal kimlik, yönetim ve organizasyon, reklam ve PR çalışmalarının yanı sıra ambalaj, hijyen ve dekorasyon gibi konuları gündemlerine aldıklarını söyleyen Kılıç, şubelerinde kullandıkları masa ve duvar kağıtlarının "Kümes" adıyla patentlendiği bilgisini verdi. Depo ve üretim tesislerinin ISO 9001 ve ISO 22000 kalite sistemlerine tabi olduğunu ve paket servis ve şube servislerinde kullanılan malzemelerin Tarım Bakanlığı onaylı olduğunu kaydeden Kılıç, Şube dekorasyonunda ve kullanılan tüm ekipmanlarda standart dışına çıkılmadığını ve mevcut Kümes konseptinden taviz verilmediğini sözlerine ekledi.
Şube kurulumu 45 günde tamamlanıyor
Türkiye'nin her noktasında hizmet verebilecek kapasiteye sahip durumda olduklarına değinen Kılıç, Kümes ailesinin bir üyesi olacak girişimcilerin marka oluşturmak, reklam belirlemek, üretim yapmak, yeni ürün geliştirmek, tedarikçi aramak, satın alma araştırması yapmak ve rakip analizi yapma sürelerinden muaf olacağını kaydetti.
Şube kurulum ve maliyetlerinin kendileri tarafından karşılandığını ve maksimum 45 gün içinde kurulumunun tamamlandığını söyleyen Kılıç, "Hizmet kalitemizi yükseltmek adına hem bayilik alan kişilere hem de şubelerde çalışacak personele müşteri memnuniyeti, sunum, cihazların kullanımı, menüler, soslamalar, şirket yapısı, lojistik ve sistem altyapısını öğretici eğitimler veriyoruz. Bu eğitimlerin süresi 1 ila 4 hafta arasında değişiyor" dedi.
Şuanda Adapazarı Şubesi, Çayırova Şubesi, Çayırova Soğuk Satış Şubesi, Gebze Mustafa Paşa Şubesi, Dilovası Şubesi, Darıca Şubesi, Hacı Halil Şubesi, İzmit Yürüyüş Yolu Şubesi, Pendik Şubeleri'nde hizmet verdiklerini ve hedeflerinin yılsonuna kadar 20 şubeye ulaşmak olduğunu söyleyen Kılıç, Marmara Bölgesinin her noktasına 24 saat lojistik destek verdiklerini de sözlerine ekledi.
Zafer Sadıkoğlu – Dünya

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52