Uludağ'dan 'tarzını yaşa' kampanyası

Uludağ Premium, “Tarzını Yaşa” başlıklı ve moda konseptli yeni iletişim kampanyası ile hedef kitlesini yakalamayı hedefliyor.

Uludağ'dan 'tarzını yaşa' kampanyası
Uludağ İçecek’in 2009 yılında Türkiye içecek sektörünün ilk “designer endorser” ürünü olarak piyasaya sunduğu hafif içimli maden suyu Uludağ Premium, “Tarzını Yaşa” başlıklı ve moda konseptli yeni iletişim kampanyası ile hedef kitlesini yakalamayı hedefliyor.

Şişesi dünyaca ünlü Dice Kayek markasının yaratıcıları Ece Ege ve Ayşe Ege kardeşler tarafından tasarlanmış olan ve hem bu özelliğiyle hem de Türkiye’nin ilk “hafif içimli maden suyu” olmasıyla sektörde fark yaratan Uludağ Premium, yeni iletişim kampanyasına başlıyor. Uludağ Premium, bu kampanya ile marka özünden yola çıkarak yarattığı “hayat tarzı” temasının altını çizmeyi ve hedef kitlesiyle bağını güçlendirmeyi hedefliyor.

Uludağ Premium, hayattan keyif almayı seven, seçimlerinde özenli, artı bir değerin peşinde koşan tüketicilerin hayatlarının bir parçası olmayı istiyor. Bu doğrultuda, markanın özünde yer alan “hayat tarzı” konseptinin en iyi ifade biçimlerinden birinin “moda” olduğu noktasından yola çıkıldı ve “Tarzını Yaşa” sloganı doğrultusunda moda konseptli çekimler gerçekleştirildi. Mayıs ayında hazırlıklarına başlanan kampanya Ağustos ayında yapılan çekimler ile hayata geçirildi. Özellikle yaz tatilinin bitmesi ve okulların da açılması ile yoğunluğu artacak metropol nüfusuna yönelik olarak hazırlanan medya planı çerçevesinde ana mecra olarak tüketici içgörüsüne uygun dergiler, destek mecra olarak da hedefe özel açıkhava alanları seçildi.

Uludağ İçecek ve İlancılık Reklam Ajansı, bu kampanya için fotoğraf sanatçısı Emre Doğru ile çalıştı. Bosphorus Palace Hotel'de gerçekleştirilen fotoğraf çekiminde, hayattan zevk alan bir çiftin Uludağ Premium tutkusunu yaşadıkları anların fotoğrafları çekildi ve bu mizansenler "Tarzını Yaşa" sloganı ile desteklendi. Moda danışmanlığını Ece Ege ve Ayşe Ege’nin, gerçekleştirdiği çekimde bu proje için özel olarak tasarlanmış Dice Kayek kıyafetleri kullanıldı. Set 4 günde hazırlandı ve bir günde tamamlanan çekim sırasında ve sonrasında toplam 16 kişilik bir ekip görev aldı. Kampanya, Ekim ayından itibaren yayında olacak.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52