Hızlı tüketim markaları arasında Facebook hayran sayısında Türkiye' de birinci sırada olan Ülker, markalarıyla beraber toplam 6 milyon hayrana ulaşmasını yine hayranlarıyla kutluyor.
Ülker ve markaları tüketicileriyle arasındaki bağı güçlendirmek, onlarla interaktif iletişim kurmak, mutlu anlarını paylaşmak amacıyla 2010 yılı başından bu yana sosyal medya ağlarında yoğun iletişim çalışmaları yürütüyor. Ülker'in Facebook'taki hayran sayısı 6 milyon kişiye ulaştı.
Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi, "Küçük, büyük herkes yıllardır mutlu anlarının içinde yer alan, bu anlara izini bırakan Ülker ve markalarının ürünlerini severek tüketiyor. İnternet kullanımının yaygınlaştığı ve hayatımızın bir parçası haline geldiği bugünlerde, sosyal ağlarda da tüketicilerimizin yanında yer almamız kaçınılmaz hale geldi. Dijital ortamdaki çalışmalarımızda amacımız sadece tüketicilerimize Ülker markasını hatırlatmak değil, çokça zamanlarını geçirdikleri internette de Ülker'li mutlu anları yaşatmak" dedi.
Sosyal medyanın lideri Ülker
Türkiye'nin gıda devi Ülker ve markaları Facebook’ta toplam 6 milyon hayran sayısına ulaşarak liderliğini ilan etti.
YORUM EKLE
1
Tarımda Türkiye-Azerbaycan işbirliğine doğru
2
Sıcakta 'çay ve kahve zararlı' uyarısı!
3
Tatlıses'ten yeni yatırım kararı
4
Ekran 'prof'larına İTO'dan yakın markaj
5
Aşçılar Mengen'de buluştu
6
İtina son tüketiciyle büyüyecek
7
Doğu Karadeniz 'organik tarım'ın yeni adresi
8
Tandır bacası sağlık için tehdit mi?
9
Ekmek bundan sonra nasıl tüketilecek?
10
Avrupalı erkeğin mutluluk formulü
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
06:15
GÜNEŞ
07:44
ÖĞLE
12:54
İKİNDİ
15:29
AKŞAM
17:54
YATSI
19:16