Çıtır Usta’dan iş garantili eğitim

Çıtır Usta Eğitim Akademisi kapsamında “Çağrı Merkezi ve Servis Elemanı” sertifika programı başladı.

Çıtır Usta’dan iş garantili eğitim
Gıdavitrini - Türk yemek kültürünün en özel lezzetlerini kendine özgü yorumlarıyla sunan Çıtır Usta, sektördeki personel kalitesini ve çalışan yetkinliğini artırmak adına İstanbul Aydın Üniversitesi ve İŞKUR işbirliği ile kurduğu Çıtır Usta Eğitim Akademi’sinde “Çağrı Merkezi ve Servis Elemanı” sertifika programına başladı. Akademi’den mezun olacaklara şirket bünyesinde ve sektördeki uygun pozisyonlarda yüzde 51 oranında iş garantisi sunacak olan Çıtır Usta, bu akademiyle servis sektöründeki nitelikli personel sayısını artırmanın yanı sıra ülkemizde hızla büyüyen çağrı merkezi sektörüne eğitimli eleman desteği sağlamayı amaçlıyor. Eğitimleri, İstanbul Aydın Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi bünyesindeki Florya Kampusu’nda yapılacak sertifika programı kapsamında, ilk olarak 50 öğrenci eğitim görecek. Programın pratik eğitimleri ise Çıtır Usta Ispartakule şube ve Çıtır Usta merkezinde gerçekleştirilecek. En az lise mezunu, MS Office uygulamalarına hâkim ve erkek adaylar için askerliğini tamamlamış herkese açık olan eğitimlerden mezun olanlar İstanbul Aydın Üniversitesi Rektörlüğü ve İŞKUR İl Müdürlüğü onaylı sertifika sahibi olacak.

HACCP gıda güvenliği, ürün eğitimleri, iş sağlığı ve güvenliği, 21’nci yüzyıl beş yıldızlı müşteri servis programı, kişisel bakım ve hijyen, İngilizce, etkili ve düzgün konuşma, iletişim ve ikna, müşteri ilişkileri ve stres yönetimi gibi derslerin verileceği Çıtır Usta Eğitim Akademisi Çağrı Merkezi ve Servis Elemanı Sertifika Programı’nda dersler, İstanbul Aydın Üniversitesi’nin deneyimli eğitim kadrosu tarafından verilecek.

Düzenledikleri sertifika programının Çıtır Usta Eğitim Akademisi’nin hayata geçireceği eğitimlerin yalnızca ilk bölümü olduğunu anlatan Çıtır Usta Yönetim Kurulu Başkanı Atilla Külekçioğlu, “’Çıtır Usta Eğitim Akademisi’ ile yemek sektörüne nitelikli eleman sağlamak fikri ile yola çıktık. Başlattığımız ‘Çağrı Merkezi ve Servis Elemanı Sertifika Programı’yla standardı gittikçe yükselen servis sektöründeki eğitimli personel açığını kapatmaya; ülkemizin en hızlı büyüyen alanlarından biri olan çağrı merkezi sektörüne de nitelikli eleman kazandırmaya yardımcı olmayı hedefliyoruz. Amacımız akademimizdeki sertifika programından mezun olacak kişilere iş güvencesi sağlamak. Yalnızca kendi şubelerimizde değil sektör genelinde personel eğitimini yükseltmek bizim için çok önemli.” dedi.

Yüzde 51 istihdam garantili Çıtır Usta Eğitim Akademisi Programları ve program mülakat kabul tarihleri için www.citirusta.com adresini ziyaret edebilirsiniz.



İlgili kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, Gdo, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Bal, Gıda ve Tarım Bakanlığı, Çıtır Usta, İşkur, Kebap, Lezzet, Servis, Eğitim, Restoran

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52