Yerel zincirler bir kez daha buluşuyor

YZB organizasyonunun beşincisi 17-18 Nisan 2013 tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezi’nde “Dönüşümü Başlat Geleceği Kazan” sloganı ile düzenlenecek.

Yerel zincirler bir kez daha buluşuyor
Organize gıda perakendesine ürün ve hizmet sağlayan üretici ve tedarikçi firmalar ile yerel zincir marketleri bir araya getirerek, işbirliği kanallarını güçlendiren Yerel Zincirler Buluşuyor (YZB) organizasyonunun beşincisi 17-18 Nisan 2013 tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezi’nde “Dönüşümü Başlat Geleceği Kazan” sloganı ile düzenlenecek.
Türkiye Perakendeciler Federasyonu tarafından düzenlenen ve organize gıda sektörünün en büyük organizasyonu olan Yerel Zincirler Buluşuyor bu yıl da fuar ve konferans olmak üzere iki bölümden oluşacak. İki gün boyunca sürecek etkinlikte European Marketing Distribution (EMD) Yönetim Kurulu Başkanı Philippe Gruyters de konuşmacı olarak yer alacak.
Avrupa pazarlama ve ortak satın alma organizasyonu olan European Marketing Distribution (EMD) Yönetim Kurulu Başkanı Philippe Gruyters, 17-18 Nisan'da İstanbul'da düzenlenecek olan 'Yerel Zincirler Buluşuyor' konferansında, 16 Avrupa ülkesinde 500 bağımsız perakendeci ile 150 milyar dolarlık ciro potansiyeline sahip EMD'nin yapılanma sürecini anlatacak.
İnsan, marka ve teknoloji atılımlarının bizleri geleceğe taşıyacak en önemli unsurlar olduğuna vurgu yapacak YZB 2013, her yıl olduğu gibi bu yıl da perakende sektörünün nabzını tutacak. YZB 2013’e katılacak yüzlerce firma ve sponsor olan 26 firma ile sektörde rekor katılımın gerçekleştiği organizasyon olma özelliğini koruyacak
“İnsan, Marka ve Teknoloji Atılımları Perakendeyi Geleceğe Taşıyacak”
Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Aygün, “2009 yılından bu yana düzenlenen YZB organizasyonları ile yerel zincirler olarak perakendedeki gücümüzü keşfetme imkanı bulduk. Öncelikle büyüme stratejilerimizi belirleyip doğru adımlar atarak sektördeki varlığımızı gün geçtikçe yadsınamaz bir şekilde arttırdık. Yerel olmanın avantajlarını iyi kullanmaya başladık ve küresel marka olma yolunda vizyon çizgimizi belirledik. Artık geleceğimizi sağlam temeller üzerine inşa etme vaktimiz geldi. YZB 2013 ile yerel duygularımızı ve yerel olmanın avantajlarını koruyarak işletmelerimizi geleceğe taşımak adına harekete geçeceğiz. Katılımcılar YZB 2013 organizasyonunda geleceğimizi inşa ederken en önemli gücümüzü oluşturacak olan insan, marka ve teknoloji alanında gerekli olacak atılımları gerçekleştirmek adına ihtiyacımız olan ne varsa görebilecek” ifadelerinde bulundu.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52