banner50

banner52

18 Kasım 2018 Pazar

Yemek kartı komisyon oranı şaşırttı

Kobilere ‘pazarlamaya odaklanın’ çağrısı

Türkiye’nin en büyük fason üretim tesisiyle sıra dışı bir üretim yapılanması oluşturdu. ‘Üretimi bize bırakın pazarlamaya odaklanın’ çağrısıyla kobileri cesaretlendiriyor.

banner46
11 Nisan 2012 Çarşamba 20:55
Kobilere ‘pazarlamaya odaklanın’ çağrısı
Gıdavitrini - 100’ü aşkın iş kolunda anahtar teslimi fason ürün üretimi gerçekleştiren Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi, üretim tesislerini KOBİ’lerin hizmetine sunuyor. “Üretim zor ve sıkıntılı bir iş” diyen Primo Genel Müdürü Ömer Saygın, özellikle küçük ölçekli üreticilere seslenerek, “Türkiye’de benzeri olmayan çaptaki esnek üretim modelimizle biz ürününüzü üretmeye talibiz. Hem de sizden daha uygun fiyata. Siz ürününüzün pazarlanmasına odaklanın” çağrısı yaptı. Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi, ülkemizin en büyük ve en modern fason üretim tesisiyle Türkiye’de sıra dışı bir üretim yapılanması oluşturdu. Primo, bu yapılanmanın uzantısı olarak başta kimya, temizlik, ambalaj, içecek, gıda ve promosyon sektörlerine çok yönlü olarak hizmet veriyor.
Geniş kapasitesi ve farklı birimleriyle büyük-küçük tüm ölçekteki firmalara hizmet sunabilen Primo, özellikle küçük ve orta ölçekli pek çok kuruluşunun üretimini üstlenebilecek durumda.
İster bir tane, ister bin tane
Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi Genel Müdürü Ömer Saygın, küçük ve orta ölçekli üretici işletmelere seslenerek, “Üretimi bize bırakın, siz pazarlamaya odaklanan” çağrısı yaptı. Saygın, “Dünyamızda artık hızlı servis ve kalite çok ama çok önemli.
Kar marjları düştü ve ticari olarak ayakta kalmak zor hale geldi. Bunların yanı sıra üretim konusu ise zaten sıkıntılı ve çok büyük özen isteyen bir iş. Biz, özellikle kimya, temizlik, ambalaj gibi sektörlere hizmet veren KOBİ’lerin üretimlerini üstenebiliriz. Üstelik esnek üretim yapımız ve tecrübeli personelimizle bu işi üreticilerden daha ekonomik koşullarda yapabiliyoruz. Üreticileri hem sabit giderlerden kurtarıyoruz, hem de miktar konusunda rahatlatıyoruz. Müşterilerimiz bizden isterse bir tane isterse bin tane ürün talep edebiliyor.”
Türkiye’de benzeri olmayan bir üretim modeli
Perakende sektörünün hızla gelişiminin üretim ve pazarlamada güçlü bir itme etkisi yarattığına dikkat çeken Ömer Saygın, “Çok fazla üretici var, ancak kalite ve süreklilik konusu önemli bir sorun. Biz bu noktada ülkemizde daha önce olmayan bir iş modeli ortaya koyarak, üreticilerin sıkıntılarını, üretim aşamasında ihtiyaçları doğrultusunda çözmeye çalışıyoruz. Üreticilerin ise pazarlamaya odaklanmasını ve ürünlerinin-markalarının satışı konusunda çaba göstermelerini sağlamaya çalışıyoruz” diye konuştu.

Anahtar Kelimeler: Gıda Vitrini, Gıda, Vitrin, Tarım, GDO, Gıda Güvenliği, Alo 174, Sağlıklı Gıda, Beslenme, Yemek, Baklava, Restoran, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Mehmet Mehdi Eker

banner21

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    Kırmızı et fiyatlarının artışı hangisi ile ilgilidir?

    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    EN ÇOK OKUNANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    KARİKATÜR
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV
    banner20