İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı toplu ulaşım hizmetlerinde sorunların giderilmesi, vatandaşların yönetime katılım, denetim yapması ve şikâyetlerini bildirmesi için cep telefonlarından kısa mesaj hattını hizmete soktu.
İstanbul trafiğinde; minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri, kamyonlar ile ilgili şikâyet ve öneriler için Alo Beyaz Masa 153 hattı, cep telefonlarından kısa mesaj hattı olarak da kullanılacak.
Vatandaşlar tüm operatörlerden 1530 kısa mesaj numarasını yazdıktan sonra şikâyet, yer, plaka belirterek isterlerse isimlerini de yazarak kısa mesaj ile iletebilecekler. Beyaz Masa'ya gelen mesajlar Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kısa sürede değerlendirilerek gerekirse yasal işlemler yapılacak.
Vatandaşlar sorun veya şikâyetlerini; kısa mesaj ile 1530, telefon ile 153, e-posta: [email protected] veya [email protected] adresine yapabilecekler.
CİHAN
İstanbul trafiğine SMS'li çözüm
İstanbul trafiğinde yaşanan sorunlar, 1530 nolu kısa mesaj hattına gönderilerek çözülmesi istenebilecek.
YORUM EKLE
1
Özince: Türkiye yörenin merkezi olacak
2
'Çeltik biçim fiyatı 40 lirayı geçmesin'
3
Eti alırken ve saklarken dikkat edin!
4
Başbakanlık çok özel 14 personel alacak!
5
EPDK, elektrike zam yapmayacak
6
Aile hekimliği ile ilgili yönetmelik değişikliği
7
ABD ile Çin arasında kur savaşı
8
İstanbul'un bütün iskeleleri özelleştiriliyor
9
Boydak, Bizim Menkul Değerler'i devraldı
10
Avro bölgesinde işsizlik 12 yılın zirvesinde!
SON DAKİKA HABERLERİ
ANKETTüm Anketler
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
04:20
GÜNEŞ
05:58
ÖĞLE
13:06
İKİNDİ
16:56
AKŞAM
20:05
YATSI
21:37