Mutluluk Kamyonu Anadolu yollarında

Mutluluk Kamyonu projesiyle Anadolu yollarını turlayan Coca-Cola, kimi zaman Karadeniz yaylalarında, kimi zaman Hasankeyf’in eşsiz günbatımında sevenleriyle buluştu.

Mutluluk Kamyonu Anadolu yollarında
Mutluluk Kamyonu projesiyle Anadolu yollarını turlayan Coca-Cola, kimi zaman Karadeniz yaylalarında, kimi zaman Hasankeyf’in eşsiz günbatımında sevenleriyle buluştu. Coca-Cola Mutluluk Kamyonu, dağıttığı sürpriz armağanların karşılığında amacına ulaşarak, etrafına mutluluk dağıttı.

İçi hediyelerle dolu Coca-Cola Mutluluk Kamyonu, gittiği şehirlerde, kalabalığın yoğun olduğu noktaları ve saatleri önceden tespit edip, ona göre hediyelerini stokladı. Belirlenen gün ve saatlerde, bulunduğu şehrin en kalabalık noktasına yerleşerek beklemeye başladı. Kamyonu fark edenler, arkasında bulunan kırmızı butona basarak çeşitli hediyeler kazandı. Hiç beklemedikleri anda, böylesine bir sürprizle karşılaşanların mutlulukları görülmeye değerdi.

Futbol topundan canlı menekşeye, deniz toplarından peruklara ve Coca-Cola’nın sembolü haline gelen kutup ayısı oyuncaklarına kadar pek çok gülümseten hediyesiyle, 4000 kişiye bizzat dokunan Coca-Cola Mutluluk Kamyonu, şimdiye kadar Rize Merkez, Çayeli, Erzurum, İspir, Diyarbakır, Mardin Merkez, Batman Hasankeyf, Şanlıurfa Merkez, Ürgüp, Konya Merkez, Mersin Merkez, Erdemli, Tarsus gibi Türkiye’nin farklı bölgelerinden çeşitli noktaları dolaştı.

Nisan 2011 OECD Mutluluk Anketi verileri

Merkezi Fransa’da bulunan Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Örgütü’nün (OECD) Nisan 2011’de yapılan “Mutluluk Anketi” verilerine göre; Türkiye’de nüfusun yüzde 28’lik bölümü kendini mutlu olarak tanımlıyor. Yüzde 43’lük bölümü beş yıl sonra mutlu olacağını umuyor. Bu alanlarda OECD ülkeleri ortalaması ise yüzde 63 ve yüzde 71 düzeyinde. 

Araştırmanın diğer bölümündeyse Türk halkının yüzde 57’si ortalama bir günde, negatif deneyimlerden (acı, stres, üzüntü, sıkıntı vs) çok, pozitif deneyimler yaşadıklarını belirtirken (dinlenme isteği, başarıdan gelen gurur, zevk vs), konuyla ilgili olarak OECD ortalaması ise yüzde 72 oranında. (Kaynak: //www.oecdbetterlifeindex.org/countries/turkey/)

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52