Alpedo lezzeti ikiye katladı

Alpedo ve Dondurmam Gaymak markalarıyla 115 çeşit dondurmanın üretimini yapan Kahramanmaraş Kervan Pastaneleri, ‘lezzeti katladık’ sloganıyla yeni bir ürünü vitrinine çıkarmaya hazırlanıyor.

Alpedo lezzeti ikiye katladı
Üzerinde çalışmasını yaptıkları yeni ürünün Maraş Dondurması ile tatlının birleşmesinden oluştuğuna değinen Kervan Pastaneleri Dondurma Gıda Sanayi ortaklarından Mustafa Pekel, “Bu ürün insanların yeni damak tadı olacak. İlk defa Maraş dondurması ve tatlıyı ambalaja koyduk. Tatlı ve dondurma aynı pakette satılacak” dedi.

Pastane olarak 1963 yılında kurularak uzun yıllar sadece dondurma satışı yaptıklarını aktaran Kahramanmaraş Pekel, 1993 yılında Yeni Sanayi sitesinde bulunan dondurma üretim tesisini kurduklarını hatırlattı. Kuruluşundan 30 yıl sonra artık şehirdışına dondurma satma zamanının geldiğine inanarak, üretimlerinin yüzde 30’unu şehirdışına göndermeye başladıklarını söyleyen Pekel, firmanın 1999 yılında şirketleşerek bugünkü adını aldığını kaydetti.

Firmanın 2007 yılında 13 bin metrekare kapalı toplam 35 bin metrekarelik alan üzerine kurulmuş olan yeni fabrikasına taşındığını kaydeden Pekel, bu şekilde üretim kapasitesinin günlük dokuz tondan 70 tona çıktığını dile getirdi. Yeni üretim hattıyla kapalı devre sistemde dondurma ürettiklerini belirten Pekel, “Önceden makineye sütü pişirip veriyor dondurma alıyorduk. Yeni sistemle, pastörize sütten dondurma yapıyoruz. Sadece sütü değil, süte giren dondurma karışımını da pastörize ediyoruz. Maraş dondurması eskiden bilindiği gibi hazırlanmıyor. Günümüzde el değemeden, geleneksel tadı teknoloji ile birleştirerek Maraş dondurmasını üretiyoruz” diye konuştu.

Catering satış sistemini benimsedik

Türkiye’de Alpedo markası ile 8 bin 500 noktada dondurma sattıklarını, bu noktalardan bazılarının zincir marketler olduğunu söyleyen Pekel, “Türkiye genelinde yedi bölge müdürlüğümüz ve 20 bayiliğimiz bulunuyor. Catering satış sistemini benimsedik. Amacımız bu sistemle daha çok noktada bulunmak ve daha çok insana dondurmamızın lezzetini tattırmak. Ürünümüz ile reklam yapmak istedik ve geçen süre içinde bunda başarılı olduk. Tüm satış noktalarımızda müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, insanların ürünümüzle ilgili dileklerini anında üretime yansıtabiliyoruz” şeklinde konuştu.

Şu ana kadar franchise sistemi ile ilgili bir çalışma yapmadıklarını ifade eden Pekel, “Geçen süre içinde altyapımızı, şehirler olarak müşteri portföyümüzü belirledik. Altyapımızı tamamladık. Şimdi çalışmalarımızı franchise üzerine yoğunlaştırdık. Acele etmiyoruz. 2011 yılı için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” diye konuştu.

YORUM EKLE
YORUMLAR
Gokhan yilmaz
Gokhan yilmaz - 7 yıl Önce

Bursanın mudanya ilçesinde oturuyorum sizin ürünleri hiç bir markette bulamıyorum bize yardımcı olun.

Hanife hasmaden
Hanife hasmaden - 4 yıl Önce

Alpedo dondurma satışiı marketlerde neden yok

SIRADAKİ HABER

banner50

banner52