Kuru meyvenin tanıtım yüzü Mehmet Öz oluyor

Türkiye kuru meyve sektörü, dünyaca ünlü Kalp ve Damar Cerrahı Dr. Mehmet Öz'ü yeni tanıtım yüzü olarak belirledi.

Kuru meyvenin tanıtım yüzü Mehmet Öz oluyor

Türkiye kuru meyve sektörü, dünyaca ünlü Kalp ve Damar Cerrahı Dr. Mehmet Öz Türkiye'nin dünya dış ticaretinde lider olduğu çekirdeksiz kuru üzüm, kuru kayısı, kuru incirin yanı sıra Antep fıstığının dünya genelinde daha fazla tüketilmesi amacıyla 2012 yılının Kasım ayında kurulan Kuru Meyve Tanıtım Grubu, dünyaca ünlü Türk doktoru Mehmet Öz ile tanıtım atağına kalkıyor.

Kuru Meyve Tanıtım Grubu'ndan yapılan açıklamaya göre, Kuru Meyve Sektörü'nün Duayeni Akça Holding Yönetim Kurulu Başkanı Rıza Akça'nın girişimi ile Dr. Öz ile temasa geçti. Kuru Meyve Tanıtım Grubu, Temmuz ayında Türkiye'ye gelecek olan Mehmet Öz'le tekrar bir araya gelerek kuru meyve ürünlerinin insan sağlığına faydaları ve olumlu katkıları temalı bir çalışmanın startını vermeye hazırlanıyor.

"TANITIM ÇALIŞMALARINDA DR. ÖZ'ÜN YER ALMASI MOTİVE EDİCİ GÜÇ"

Kuru meyve ürünlerinin insan sağlığına faydalarının öne çıktığı bir tanıtım atağında dünyaca ünlü Doktor Mehmet Öz'ün yer almasının Türkiye'nin kuru meyve üretim ve ihracatına büyük bir ivme kazandıracağını anlatan Kuru Meyve Tanıtım Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Eli Alharal, "Doktor Mehmet Öz'ün sağlıklı yaşam tavsiyeleri tüm dünyada yüzmilyonlarca insan üzerinde etkili oluyor ve yankı buluyor. Dünya genelinde sağlıklı yaşam yükselen değer. Doktor Mehmet Öz ise, dünya genelinde sağlık alanında en popüler isimlerin başında geliyor. Kuru Meyve Tanıtım Grubu olarak, Çin, Japonya, Hindistan, Endonezya, Brezilya gibi kuru meyve tüketiminin nispeten az olduğu pazarlarda yapacağımız tanıtım çalışmalarında Dr. Mehmet Öz'ün yer alması bizim için destekleyici ve motive edici güç olacak" şeklinde konuştu.

2012 YILINDA 1.4 MİLYAR DOLARLIK NET DÖVİZ GİRDİSİ SAĞLANDI

Türkiye'nin 2012 yılında kuru meyve ürünleri ihracatından 1.4 milyar dolarlık net döviz girdisi sağladığına işaret eden Alharal şöyle devam etti: "Türkiye'nin 2023 yılında ortaya koyduğu 500 milyar dolar ihracat hedefinin içerisinde kuru meyve sektörünün 3 milyar dolarlık bir hedefi var. KMTG'nin kurulması sonrasında hedef pazarlarda yapacağı tanıtım çalışmaları ile kuru meyve sektörümüzün ihracat hedefini aşacağını ve 4 milyar dolara ulaşacağını umuyoruz."

haberler.com

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52