Primo Ambalaj’ın hedefi büyük

Primo Ambalaj Yönetim Kurulu Başkanı Salvo Bahar, Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi olarak 2011 yılında 5 milyon TL’lik yatırımla şişeleme hattını büyüttüklerini belirterek, yılsonu satış hedeflerinin 30 milyon TL’ye ulaşmak olduğunu söyledi.

Primo Ambalaj’ın hedefi büyük
Hızla büyüyen perakende ve mağazacılıkta büyük bir potansiyel görerek esnek üretim modeli ile fason üretimde marka olan Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi Yönetim Kurulu Başkanı Salvo Bahar 2011 için hedeflerini büyüttükleri açıkladı. Primo Ambalaj olarak, 16 bin metrekarelik alan üzerinde yer alan üretim tesisleri içinde kozmetik ve şişeleme alanına 5 milyon TL’lik ek yatırım yaptıklarını belirten Bahar, Türkiye’de fason üretimde benimsedikleri esnek üretim modeli sayesinde tercih edilen bir üretim merkezi haline geldiklerini söyledi. 2010 yılında gerçekleştirdikleri ciroyu yüzde 50 oranında geçmeyi hedeflediklerini belirtti.

Salvo Bahar 2010 yılını 20 milyon TL ciro ile kapattıklarını, 2011 yılı içinde yaptıkları yatırım sonrasında 2011 yılsonu hedeflerinin 30 milyon TL olduğunu vurguladı. Bahar, “Primo Ambalaj ve Kimya Sanayi sahip olduğu teknik ve fiziki özellikler, teknoloji parkı ve know-how’ıyla sektöründeki en iyi fabrikalardan biri. İplikten kozmetiğe, slikon ürünlerinden palet yapımına kadar çok farklı iş alanlarına yönelik çalışmalar yapıyoruz. Primo Ambalaj’ın müşterileri arasında uluslararası markalar da bulunuyor. Müşterilerimizin ihtiyaçları ve isteklerine göre üretim kademesinde talep ettikleri her şeyi yapabilecek kapasitemiz var. Üretim, dolum, şişeleme, paketleme ve hatta lojistik destek. Bizden çözüm isteyen her firma ile çalışıyoruz.” dedi.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner50

banner52